صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو و جنگ‌هایش؛ خسته به نظر می‌رسی، چرا نمی‌روی؟

شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی به تصمیم «بنیامین نتانیاهو» برای تداوم درگیری با مقاومت فلسطین واکنش نشان دادند.

شهرک‌نشینان صهیونیست پس از انتشار توئیتی توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو، عصر روز گذشته پس از «جلسه مشورتی-امنیتی» درباره وضعیت درگیری‌ها با مقاومت فلسطین، در شبکه‌های اجتماعی به او حمله کردند.


بیشتربخوانید


نتانیاهو پس از تمام این جلسه مشورتی با برخی اعضای کابینه‌اش، توئیتی منتشر و در آن نوشته بود: عملیات نظامی علیه نوار غزه ادامه دارد و ارتش او به "حمله علیه هر کسی که بخواهد به اسرائیل آسیب برساند، ادامه خواهد داد!

خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، واکنش شهرک‌نشینان به توئیت نتانیاهو را دنبال کرد که پس از جلسه مشاوره امنیتی منتشر شده بود؛ او در حالی تصمیم مبنب بر تداوم حملات را اعلام کرده بود که‌ی حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های جنوب تل‌آویو، یک زن کشته و حدود ۱۵ صهیونیست دیگر زخمی شده بودند.

یکی از شهرک‌نشینان در توئیتی به تصمیم نتانیاهو اعتراض کرده و نوشت: «تو خسته به نظر می‌رسی.. چرا بازنشسته نمی‌شوی؟!»

دیگری نوشت: «جهاد اسلامی نخست‌وزیر خسته، فرسوده، شکست‌خورده و بی‌صلاحیت ما را به زانو درآورده و این ما هستیم که باید تاوان آن را بپردازیم».

شهرک‌نشین دیگری نوشت: شما به روند نجات صندلی‌هایتان ادامه می‌دهید، به غرور و تکبر بر ضعیفان ادامه می‌دهید؛ کاری که انجام می‌دهید تحقیر عمومی است. نتانیاهو یک شخصیت خودشیفته و یک روان‌پریش است؛ او در راه زندان است، همان جایی که لیاقتش را دارد».

یک کاربر صهیونیست دیگر در پاسخ به توئیت نتانیاهو می‌نویسد: «متشکرم! همه ما از دست دادن امنیت را احساس می‌کنیم».

شهرک‌نشین دیگری نوشت: «شما صلاحیت ندارید، قدرت هم ندارید! جنگ را فورا متوقف کنید».

یک شهرک‌نشین دیگر، با مسخره‌کردن تلاش‌های تل‌آویو برای پایان نبردها، به این توئیت پاسخ می‌دهد: «یک اصل اساسی در هر عملیات موفقیت آمیز ما این است که نمی‌دانیم چگونه باید به آن پایان دهیم؛ چراکه می‌تواند به سرعت به شکست تبدیل شود!».

کاربران دیگر صهیونیست از مخالفان تا موافقان کابینه او، به بحران‌های اقتصادی و ناامنی گسترده اراضی اشغالی اشاره کرده و خواستار توقف فوری حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه برای پایان درگیری‌ها و پاسخ مقاومت فلسطیت شدند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که جلسه‌ای امنیتی را با برخی وزرای کابینه خود برگزاری کرده بود، خطاب به شهرداران شهرک‌های اشغالی مدعی شده بود: برای احتمال گسترش عملیات و انجام حملات قوی علیه غزه آماده هستیم!

روز گذشته (پنجشنبه ۱۱ می) رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی مواضع مقاومت در نوار غزه و ساکنان آن را مورد هدف قرار داد. مقاومت فلسطین نیز در دومین روز تجاوز صهیونیست‌ها، پاسخ موشکی و راکتی خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کردند و تا به این لحظه ادامه دارد.

بامداد سه‌شنبه، (۹ می) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت.

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و امروز، جمعه در چهارمی روز از درگیری‌ها، بیش از هزار موشک و راکت به سوی صهیونیست‌ها شلیک شده و اراضی اشغالی را در ناامنی کامل فرو برده‌اند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار