سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی:

من حدادی را به پرسپولیس بردم/ نقره احسان باعث افزایش منابع مالی فدراسیون شد

افشین داوری گفت: من باعث شدم که احسان حدادی با پرسپولیس قرارداد ۴۰۰ میلیونی ببندد.  

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره آخرین شرایط احسان حدادی قبل از بازی‌های آسیایی و انتقاد او از شرایط اظهار کرد: زمانی که به فدراسیون آمدم با احسان تماس گرفتم و او در کیش بود. خود احسان ورزشکار کاملی است و امیدوارم در بازی‌های آسیایی یک نتیجه درخشان بگیرد و بتواند پنجمین طلای خود را به دست بیاورد و باعث افتخار ما شود.

داوری در پاسخ به این سوال که آیا او را شانس طلای بازی‌ها می‌داند یا خیر گفت:  من بسیار امیدوارم چون او توانایی لازم را دارد و ورزشکار کاملا پخته‌ای است.  

رئیس اسبق و سرپرست فعلی فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه چرا همیشه اعتبارات فدراسیون برای احسان حدادی هزینه می‌شود، گفت: دوره گذشته ما از اعتبارات فدراسیون برای احسان خرج نمی‌کردیم و برای او اسپانسر می‌گرفتیم. پرسپولیس را هم من برای احسان پیگیری کردم و ۴۰۰ میلیون برایش گرفتیم.  

داوری ادامه داد: ما برای المپیک لندن روی احسان حدادی سرمایه گذاری کردیم و همان یک نفر هم مدال گرفت تا بودجه ما از ۹۰۰ میلیون به ۵ میلیارد برسد. در واقع توجه به حدادی دورریز هزینه نبوده بلکه از تک مدالی که کسب کردیم بهره بردیم. ۶  فدراسیون مدال آور المپیکی امروز شرایط بودجه‌ای متفاوتی دارند و این خیلی به نفع دوومیدانی است که حضور ما در این جمع به خاطر همان مدال احسان است، درواقع نقره احسان باعث افزایش منابع مالی فدراسیون شد. متاسفانه به خاطر مدیریت‌های اشتباه از پتانسیل احسان بد استفاده شد و اگر اینگونه نمی‌شد او امروز باید ۷۰ متر پرتاب می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار