تجلیل از خیران سپرده گذاری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: از ۶ خیر سپرده گذار در همایش تجلیل از خیران سپرده گذاری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گیلان تجلیل شد.

عباس اهرابی در این همایش گفت: سال گذشته ۹ هزار و ۷۸۹ مددجو از صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت گیلان، هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات در زمینه‌های مختلف از جمله ودیعه مسکن، درمان، اشتغال و تسهیلات دانشجویی دریافت کردند. 

وی با بیان اینکه همه باید در کار خیر پیشرو باشیم تا فرهنگ کمک به همنوع در جامعه نهادینه شود، افزود: در گیلان ۵۶ خیر سپرده گذار در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گیلان فعال هستند. 

رامین بهمن یار مدیر امور شعب صندوق امداد و ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در این همایش گفت: ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی در قالب ۵ هزار و ۲۳۴ پرونده برای گشایش امور زندگی متقاضیان از صندوق ولایت در سال گذشته پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به هزار و ۱۴۱ متقاضی واجد شرایط اعطا شد.

بهمن یار گفت: سال گذشته در بخش مسکن هم ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۶۷۰ متقاضی پرداخت شد که ۱۲ میلیارد تومان آن مربوط به ویعه مسکن بود. 

مدیر امور شعب صندوق امداد و ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: در بخش درمان هم در سال گذشته به ۵۹۰ متقاضی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.