لزوم استفاده از جوانان تحصیل کرده در ساخت و ساز مسکن

فرماندار راور گفت: شورای راهبردی مسکن و شهرسازی باید در ساخت و ساز‌ها و مسائل عمرانی از دانش و علم جوانان تحصیل کرده استفاده بیشتری کند.

رضا عباسی در جلسه شورای مسکن راور به شورای راهبردی مسکن و شهرسازی اشاره کرد و گفت: این شورا بعد از تشکیل، بایستی هر ۱۵روز یک بار مهمترین مسائل و تنگنا‌های این بخش مانند تنگنا‌های تامین مسکن، سایر مسایل شهرسازی نظیر ساخت و سازها را بررسی و از نظرات صاحبان نظر در حوزه مسکن و شهرسازی استفاده کند تا ساخت و ساز‌ها و مسایل عمرانی شهر در قالب یک نقشه مشخص و جامع باشد و نهایتاً معماری این شهر در آینده به صورتی همگون و زیبا باشد تا از این جهت راور الگو شود.

او افزود: بر این اساس باید از دانشگاهیان و حتی نظرات پیمانکاران با تجربه اجرایی در ساخت و ساز‌ها استفاده شود و هر اندازه در همه بخش‌ها و از جمله بخش مسکن و مسایل اقتصادی بیشتر از تجارب و  نقطه نظرات صاحبان فکر و تجربه استفاده کنیم به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابیم.

 عباسی تصریح کرد: اگر این اطلاعات و نظرات در حیطه اجرا به کار گرفته شوند؛ قطعاً مفید است؛ البته همین برنامه ریزی هم باید به گونه‌ای باشد که در مناطقی که لازم است بافت قدیمی و سنتی به عنوان تاریخ غنی راور که از افتخارات استان به کشور است حفظ شود

او همچنین بهاجرایی کردن طرح جهش تولید مسکن اشاره و بر تسریع در خصوص اجرایی کردن این طرح در شهرستان و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

در این جلسه آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح جهش تولید مسکن در شهرستان بررسی و در خصوص مسائل حقوقی، تامین و الحاق زمین، پیگیری مسائل خدماتی از جمله آب، برق و گاز مجموعه‌های در دست اقدام بحث و تبادل نظر شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار