مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان:

کتابخانه‌های سمنان با رویکرد ویژه در معرفی کسب و کارها، مجری طرح‌های اوقات فراغت هستند

طاهریان گفت: کتابخانه‌های عمومی استان تابستان امسال رویکرد ویژه‌ای در اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دارند که محور آن معرفی مشاغل و کسب و کار‌های کوچک است.

محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان در نشست انجمن کتابخانه عمومی پیامبر اعظم شهر درجزین افزود: کتابخانه‌های سمنان امسال با کارکرد‌های ویژه‌تری در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان واردشده‌اند و مقرر شد کتابخانه‌های استان به پایگاه‌های مهم در راستای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تبدیل شوند.

وی ادامه داد: در کنار این رویکرد، کتابخانه‌های عمومی با پیاده‌سازی برنامه‌های جدیدتری در راستای معرفی مشاغل و کسب و کار‌های کوچک فعالیت‌های ویژه‌ای دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان اظهار امیدواری برای قرارگرفتن کتابخانه عمومی به عنوان تنها مجتمع فرهنگی شهر در کانون توجه مردم، ضمن اشاره به ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در هر شهر و روستا برای استفاده و بهره‌گیری مثبت از آن، گفت: امیدواریم روزی فرارسد کتابخانه عمومی هر شهری به عنوان پاتوق فرهنگی آن شهر و روستا محسوب شود و محلی برای قرار گذاشتن جوانان و نوجوانان برای تبادل نظرات و انتقادات، با حضور روحانیون و استادان فهیم و روشنگر برای اقناع آنان باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سمنان افزود: این جشنواره با مشارکت عموم مردم بویژه مخاطبان جوان، نوجوان و کودکان خود در استان سمنان برگزار می‌شود و فراخوان آن منتشرشده است.

طاهریان گفت: امیدواریم که مسوولان درجزین هرگونه که می‌توانند در بحث ساماندهی امور کتابخانه عمومی این شهر و مسایل و امور فرهنگی یاری‌گر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار