راه اندازی خط تولید پریفرم در کارخانه آب آشامیدنی بردسیر

خط تولید پریفرم در کارخانه آب آشامیدنی بردسیر متعلق به انجمن حمایت زندانیان امروز راه اندازی شد‌.

غلامعلی محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در حاشیه آیین راه اندازی خط تولید پریفرم در کارخانه آب آشامیدنی بردسیر با اشاره به اینکه در سراسر کشور،  ۲۳۲ انجمن حمایت از زندانیان داریم،  گفت: وظیفه اصلی انجمن حمایت زندانیان، حمایت های مادی و معنوی از خانواده زندانیان است. 

او  افزود: در سفر به شهرستان گل و گلاب بردسیر به همت رییس کل دادگستری و مدیرکل زندان های استان کرمان برای کمک های مادی به انجمن حمایت از زندانیان کارخانه تولید پریفرم برای قرار گرفتن در خط تولید آب معدنی مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدی به صرف ۱۱ میلیارد تومان برای بهره برداری از واحد تولید پریفرم های آب معدنی بردسیر اشاره کرد و  بیان داشت: راه اندازی این دستگاه، کمک شایانی برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان  گفت: در جریان سفر دو ۲ روزه رییس سازمان زندان‌ها به استان کرمان جلسات خوبی برگزار شد و در نشست شورای قضایی استان ۱۱۸ نفر از زندانیان آزاد شدند که ۵۰ نفر آن‌ها از مددجویان جرایم غیرعمد بودند که با کمک‌های خیران در جشن‌های گلریزان آزاد شدند و ۶۸ نفر با استفاده از تسهیلات ارفاقی از زندان آزاد می‌شوند.

او  افزود: در جریان این سفر و در شهرستان بردسیر نیز افتتاح کارخانه پریفرم سازی با سرمایه گذاری انجمن حمایت از زندانیان انجام شد.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه  در گذشته ۲ خط تولید آب آشامیدنی را در این کارخانه داشته ایم و از امروز با راه اندازی این خط، از خرید پریفرم هم بی نیاز می‌شود، بیان  کرد: با افتتاح این خط، کارخانه آب آشامیدنی از خرید و واردات پریفرم به استان بی نیاز شد و همچنین می‌تواند پریفرم مورد نیاز کارخانجات نوشابه سازی و ... را تولید کند و در آینده برخی استان‌های همجوار می‌توانند از محصولات پریفرم استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار