زباله منازل بصورت سنتی جمع‌آوری می شود

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر کرمانشاه گفت : وجود سطل‌های زباله مشکلات متعددی ازجمله محیط زیستی، نگه‌داری و معضلات زباله‌گردی ایجاد کرده است.

مسکنه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر کرمانشاه گفت : بنابر تصمیم مدیریت شهری مقرر شد زباله منازل بصورت سنتی جمع‌آوری شود که اکنون ۲۰ درصد شهر کرمانشاه ازجمله محله حافظیه بعنوان پایلوت بصورت سنتی درحال جمع‌آوری است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه روزانه حدود ۸۰ تن زباله در سطح منطقه یک جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: از این میزان، روزانه ۵.۵ تن آن به‌صورت سنتی در محله حافظیه توسط پرسنل خدماتی منطقه جمع‌آوری می‌شود.

مسکنه با بیان اینکه حدود هشت ماه است که این طرح اجرا شده است، ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح، بصورت متداوم در قالب بنر‌های اطلاع‌رسانی، فضای مجازی و حضور در مساجد این محله از شهروندان ساکن حافظیه درخواست شده که رأس ساعت ۹ شب نسبت به گذاشتن زباله درب منازل اقدام کنند.

وی بیان کرد: اما گا‌ها برخی از شهروندان بدلیل عدم حضور در منزل یا فراموشی، زباله خود را در ساعات دیگری درب منازل می‌گذارند که برای رفع این مشکل نیز گشت‌های شبانه و شیفت صبح روز بعد بصورت چرخشی نسبت به جمع‌آوری اقدام می‌کنند.

سخنگوی شهرداری منطقه یک کرمانشاه ضمن درخواست از شهروندان نسبت به رعایت ساعت اعلام شده، گفت: بنابر اعلام شهردار کرمانشاه، مقرر است در سال‌جاری زباله منازل در تمام سطح شهر کرمانشاه به‌صورت سنتی جمع‌آوری و سطل‌های زباله بجز نقاط اصلی شهر و درب متجمع‌های تجاری_اداری، جمع‌آوری شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.