شهرداری دغدغه ورزش در جنوب شهر را مرتفع کرد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری گفت: با راه‌اندازی سالن ورزشی امیرکبیر، مدیریت شهری دغدغه ورزش و وجوانان در جنوب شهر را مرتفع کرده است.

موعود بنیادی‌فر در دیدار با شهردار شهرکرد اظهارداشت: خوشبختانه شهردار و مجموعه مدیریت شهری نگاهشان یک نگاه ورزشی است و دغدغه خاصی برای ورزش دارند که مایه خرسندی است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه ورزش کمبود و نبود سالن ورزشی در جنوب شهر بود که شهرداری اقدام خوبی را برای این منطقه ایجاد کرده و فضای ورزشی را برای جوانان و نوجوانان ایجاد کرده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه استان در سرانه ورزشی پایین است، بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های ورزشی در شهر و استان ضروری است، اما به علت کمبود اعتبارات شرایط سختی را داریم.

بنیادی‌فر با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری را در کنار خودمان می‌بینیم و با افزایش تعاملات و هم افزایی‌ها می‌توان فضا‌های ورزشی در شهر ایجاد کرد، گفت: به مناسبت روز شهرکرد نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که باید در خوز و شأن مردم استان برگزار شود.

مرتضی محمدیان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: به مناسبت روز شهرکرد همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را داریم که از شبکه ملی پخش خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای برنامه‌های این روز اکثر دستگاه‌ها پای کار آمده‌اند، اما نقش شهرداری شهرکرد پر رنگ‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار