ترور ۳ فرمانده ارشد جهاد اسلامی در نوار غزه + فیلم

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حمله هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه ۱۰ فلسطینی از جمله چند فرمانده ارشد جنبش جهاد و شماری زن و کودک به شهادت رسیدند.

در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از جمله خانیونس و رفح که بامداد امروز سه شنبه انجام شد به گفته مقامات بهداشتی فلسطین ۱۰ فلسطینی از جمله چند نفر از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری الجزیره، صهیونیست‌ها هدف از این حمله را هدف قرار دادن مواضع مقاومت اسلامی فلسطین در منطقه نوار غزه اعلام کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: در این حمله  "جهاد غنام" فرمانده منطقه جنوبی گردان های قدس و همسرش، "طارق عزالدین" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری، "خلیل البهتینی" فرمانده منطقه شمالی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه  به شهادت رسیدند.

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای خبر شهادت فرماندهان و اعضای ارشد خود را تأیید و اعلام کرد همسران این فرماندهان و شماری از فرزندان آنها نیز در تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی شهید شده اند.

گردان های قدس تأکید کرد: خون شهدا، عزم و اراده جنبش های مقاومت را برای مبارزه را محکم تر خواهد کرد. مقاومت همچنان ادامه دارد و گروه های مقاومت مواضع خود را ترک نخواهد کرد.

 جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ملت و مقاومت فلسطین می دانند چگونه به دشمن ضربه بزنند و به جنایت ترور شماری از فرماندهان گردان های قدس پاسخ دهند. گردانهای (شهید عز الدین) قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز تاکید کرد خون فرزندان ملت ما و مجاهدان ما , چراغ راه آزادسازی و آتشی خواهد بود که متجاوزان را خواهد سوزاند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد که مسئولیت کامل عواقب جنایت ترور فرماندهان گردان های قدس به عهده رژیم صهیونیستی است و این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند."منذر الحایک" سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد: رژیم اشغالگر در نیمه های شب و بدون داشتن کوچکترین حس انسانی، مرتکب یک جنایت شنیع و وحشیانه شد. ما شهادت این شهدای برگزیده را تسلیت می گوییم و اعلام می کنیم مسیر مبارزه هر اندازه که بهای آن سنگین باشد، متوقف نخواهد شد.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای که پس از این یورش وحشیانه منتشر شد اعلام کرد ۱۲ نفر از جمله چند کودک و زن در این حملات به شهادت رسیدند، ۲۰ نفر زخمی‌ شده اند. شاهدان عینی می‌گویند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آپارتمان‌های مسکونی را مورد هدف قرار دادند.

 یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم اشغالگر در نشست امنیتی با حضور رئیس ستاد ارتش و سرویس اطلاعات نظامی این رژیم در تل آویو شرکت کرد و از ترس پاسخ کوبنده جهاد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواسته تا اطلاع ثانوی در پناهگاه‌ها مستقر شوند.وی با فعالسازی طرحی که به ساکنان شهرک های مجاور نوار غزه اجازه می دهد این شهرک ها را به مقصد مناطق دیگر تخلیه کنند، موافقت کرد.

۳ فرمانده ارشد جهاد اسلامی در نوار غزه

 جنبش جهاد: مقاومت جز با نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی متوقف نخواهد شد

 سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مقاومت جز با نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی متوقف نخواهد شد. مشکلات و مصیبت های ملت فلسطین هرگز به پُلی برای دستیابی رژیم اشغالگر به اهداف سیاسی و کسب مقبولیت داخلی آن تبدیل نخواهد شد. 

این جنبش تاکید کرد: مقاومت از همان جایی که نبردهای پیشین به پایان رسید، آغاز خواهد شد. مقاومت قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی را که خواهان تخلیه سرزمین فلسطین از ساکنان اصلی آن است، تثبیت کرده است. تمام سناریوها و گزینه ها برای پاسخ به جنایت های رژیم اشغالگر پیش روی مقاومت است. 

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با هشدار به صهیونیست ها گفت: رژیم اشغالگر همه میانجی گری ها را نادیده گرفت و مقاومت انتقام خون شهدای خود را خواهد گرفت. دشمن جز زبان زور نمی فهمد و مقاومت ادامه خواخد یافت و رژیم اشغالگر مسئول عواقب این جنایت است.

کشته شدن یک شهروند روس در پی حملات اسرائیل به غزه

دفتر نمایندگی روسیه در رام الله کشته شدن یک شهروند روس در نتیجه حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه را تایید کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی این دفتر روز سه شنبه گفت: دفتر روسیه در فلسطین متأسفانه مرگ این شهروند روسی امروز در نوار غزه را تایید می‌کند. نام او جمال حسوان، متولد ۱۹۷۰ است. همسر و پسر بزرگ او نیز کشته شدند، اما هیچ یک از آن‌ها تابعیت روسیه نداشتند.

او گفت که اخذ تابعیت (روسیه) برای پسر در حال بررسی است.

سفر نیمه کاره وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به هند

در پی بالا گرفتن تنش ها، الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل که برای یک سفر رسمی روز سه شنبه وارد هند شده بود، سفر خود را کوتاه کرده و به اراضی اشغالی باز می گردد.

به گزارش آناتولی، انتظار می رفت سفر کوهن به هند پس از سه روز به پایان برسد.

تل‌آویو دست به دامن سازمان ملل و مصر شد

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو در حال مذاکره با مصر برای جلوگیری از تشدید تنش در غزه و با یونیفل برای جلوگیری از شلیک موشک از لبنان است.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به ما چه مربوطه اونجا چه اتقاقی می افته. به داد مردم خودتون برسید این همه مشکلات و گرانی درست کردن برای مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

(243)

ترجمه به نثر: و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.

ترجمه آیه به نظم:

ستم پیشگان خود بدانند زود كدامین مكان است جای خلود(244)

هر كه تیغ ستم كشد بیرون فلكش هم بدان بریزد خون (245)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسقاطیل با ین کارش آخرین میخهای طابوتشو داره با دستای خودش میکوبه
نتان یابو اسرائیل رو نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام برشهیدان. مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط با ترور نتانیاهو فلسطین روی ارامش را مبیند و بس دیگر شلیق این موشک ها دردی از فلسطین دوا نمی کند .چون قدرت چندانی ندارن اگر فلسطینها توان زدن فرودگاهای نظامی اسرائیل را داشتند که هواپیماهای ان از انجا بلند میشوند شاید اوضاع فرق میکرد و گرنه با فش فشه کار درست نمیشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدتی است اسرائیل به راحتی دست به عملیات‌های متعدد در سوریه و غزه می‌زند و نیروهای مقاومت و ایران بسیار علارغم دادن شهدای زیاد که اکًرا از درجه داران و افراد مهم هستند منفعل عمل کرده و پاسخ مناسبی داده نمی شود . اینجا است که ارزش سردار دلها بیشتر حس می شود .بعد از این عزیز دشمنان خیلی قلندرانه دست به هر کاری می‌زنند و نیروهای مقاومت به حرکت‌های کوچکی با تلفات کم برای دشمن دست می‌زنند در صورتیکه اسرائیل خیلی راحت فرماندهان را نشانه گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا بیامرز همه شهدایی که در فلسطین اشغالی در خط مقدم مبارزه با اسراییل هستند و مردمان مقاوم را از دست اسراییل نجات بدهد و خدا لعنت کنه خاندان پهلوی همین طور که این نسل سوم و پست داره از روی زمین برچیده می شود همراه با اسراییل و بهاییت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسرائیل!
هرکس را که دلش می‌خواهد، ترور می‌کند!
دانشمندان ما را...
فرماندهان...
و...
شماها هم یک کاری بکنید.
هی شعار میدید!
انتقام سخت...
مردم تلافی های بلند مدت را نمی‌شناسند.
ضربی زدی، ضربی نوش کن.
تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
رسیدگی به بازار خودرو مطالبه عمومی مردم از رییس جمهور، رئیس مجلس و رییس قوه قضائیه است، چرا مافیای خودرو در کمتر از یک سال قیمت خودرو را ۴ برابر کردند؟ چرا واردات خودرو کارکرده که تصویب شد اجرا نمی شود؟ چرا مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال خودرو که خیلی مشخص است اجرا نمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
گفته بودن که میزنیم ... اونا عمل میکنن اگه حرفی بزنن
Germany
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اين امر پنهاني نيست, اسرائيل بدون داشتن عناصر جاسوس داخلي توان چنين ترور هاي نقطه زن را نداشته و ندارد. متاسفانه هستند عناصر خود فروشي كه از داخل گزارشات نقل مكاني و جابجايي عناصر مقاومت را به اسرائيل ميدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جای هارت و پورت و تیر و ترقه در کردن واقعا به اسرائیل جنایتکار حمله کنید ملت هم پشت شما هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از ملت مایه نزار ،اقا زاده هایی که الان دارن میخورن و میاشامند،برن جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از دادن بیل به دست گروههای فلسطینی و باد به .... تشان خودداری کنید تا هم فلسطین و هم بنی اسرائیل به خوبی کنار هم زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه مخبرهای استخدام میکنند تا محل دقیق فرماندهان را به اسراییل گزارش وانها براحتی بمباران می کنند وجواب موشک‌های غزه نیز جزتخریب اندکی جوی آب نخواهد بودواخر هم صلح خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۴:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
رزمندگان فلسطینی باید مناطق حیاتی و مهم و مقر رهبران صهیونیست را موشک باران کنند اسراییل اول حمله میکند کشتار میکند بعد دست بدامان مراجع بین المللی میشود باید کاری کرد که دیگر جرات چنین اعمال و افکاری را از سر بدر کند همچنین روسیه هم باید بخاطر کمک اسراییل به اکراین و قتل شهروندانش اسراییل را منکوب کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
می خوان بزنند ولی متاسفانه نمی تونند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوب اسراییل داره نابود میشه چطوری
با نابودی فرماندهان مقاومت بد عمل کردید که اینا انقدر گستاخ شدن شما ۱۰۰۰ تا موشک میزنید ۴ نفر زخمی میشن اینا یک موشک میزنند ۳ تا بهترین فذمانده با خانواده کشته مبشن چطور فرماندهان از خودشان وخانواده هاشان مواظبت نمیکنند چرا تلویزیون رسانه اعلام میکنه فرملندهان فلانجاذجلسه داشت فلان جا هستن خوب شما خودتون راز دار نیستید مشکل مومنین اینه رازدار نبودن همه چیز رو رسانه ای میکنید چرا یک موشکشون کاریه موشکهای شمه ترقه هست چرا ۱۰۰۰ تا موشک زدید میلابست ۱۰۰۰ تا فرماندهانشون نابود بشن اما اعلام مبشه ۴ نفر زخمی شدن کمی دقت ومواظلت وراز داری
نابود باد لانه عنکبوت اسراییل غاصب ومزدوران داخلی وخارجی مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما هفت تا موشک زدیم اون دست به دامن سازمان ملل شد:)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
میشه بگی کی موشک زدی ما نفهمیدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینا چرا تموم نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از حمله به ایران رسیده به ترور چند تا گروه کوچک مقاومت خسته نباشی ابر گودرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از نیل تا فرات رسیدن به خونه و دیوار کشیدن به دورش، آره غاصب که باشی تاوانشو پس میدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
رژیمی که حریف چارتا گروه مسلح نمیشه غلط میکنه رویای نیل تا فرات داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بدخت ینی اسرائیل نه حریف غزه میشه نه لبنان، فقط ارجیفش کل جهانو پر کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
یعنی چیی هر بار حمله میکنه فرماندهان رو شهید میکنه بعد دست به دامن ی کشور عرب میشه که جنگ بیشتر ادامه پیدا نکنه !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۵:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به این میگن بزن در رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به ماایرانی هاربطی ندارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه ایرانی بودی این حرف رو نمی زدی
اینکه یه عده آدم مظلوم مسلمان با خانواده شهید بشن به ما ربطی ندارد
ربط داره
فلسطین به ما ربطی داره
قدس به ما ربطی داره
نبرد نهایی آخرالزمان سر قدس هست
هیچ کس اون روز نمیتونه بیطرف باشه
قطعا یک طرفش هم ما هستیم
علیه رژیم کودک کش غاصب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه بحث مسلمانی هس پ چرا به اقلیت مسلمان چین که حکومت ش داره جنایت میکنه ایران نمیبینه اونو چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
منتظرمیمونیم تاجواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهادت این سه فرمانده یعنی وجود خائن نفوذی در میان مقامات ارشد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بلا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به ماچه
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسرائیل دیوانه شده…
می‌توان نشانه های نابودی اسرائیل را از این اقدامات وحشیانه دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خواب نما شدی، اتفاقا اسرائیل کاملا عاقله و میدونه چیکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آفرین به این بمباران دقیق. وقتی دشمن را جدی نمیگیرید و لحظه ای از وجودش غافل میشود فورا ضربه کاری میخورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی با این جنایات نمی تواند از نابودی خود جلوگیری کند و سرنوشت محتوم آن نابودی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ترررررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
البته اگر خودمون زودتر نابودنشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مادربزرگ منم فوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس8
۱۴:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو همین بمباران اخیر غزه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تاثیر این خبر در زندگی مردم ایران از خبر yjc بیشتره چرا که حداقل یه صد نفر ایرانی از این خبر متاثر میشن اما کشته شدن چند نفر در هزار کیلومتر اونورتر از ایران چه اهمیتی داره معلوم نیست
-
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشاالله نابود بشه اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
باز هم موشک پراکنی کنید . آخه شما چجوری حریف اسرائیل میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه حرفت درست باشه پس چرا الان اسرائیل دست به دامان مصر و سازمان ملل شده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
نوکر بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
قدرت بازدارندگی یعنی این؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ براسرائیل
مرگ برآمریکا
مرگ برانگلیس
Iran (Islamic Republic of)
Bm20
۱۰:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
وقتی امکانات درست نباشه .انتقام هم حسابی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
گور خودشان را کندند انشااله جواب کوبنده خواهند گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آره مثل انتقام سخت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید ده تا از تروریست های ارشد صهیونیست نجس را به درک واصل کنند با برنامه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دوست دارن ولی نمیتونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت به صهاینه و ترورشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشاالله نابود بشه اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اونا از اونور میکشن اینجا هم توی ایران هر روز مرزبان و پلیس و انتظامی و ... به شهادت میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ترور باید در تمام کشورها توسط سازمان ملل ..پول ..و کشورهای مدعی دورغین حقوق حشر و ازادی بیان
محکوم شود
نه اگر ترور بنفع کشورهای استعماری باشه
یا سکوت کنند یا چرند
نشخوار کنند که به مردم ترور شده
با مذاکره مشکلات را حل کنید .نه با ترور
پس ترور اگر برای غرب توش منفعت داشته باشه .خوبه
اگر کشورهای امریکای شمالی و اروپا به جتایتکاران .دزدان اقتصادی مثل خاوری و امثالم اقامت نمیدادند
دزد و جنایتکار .جایی نداشت که فرار کند
بطور کل دزدی .جتایت .ترور وووو در دنیا ریشه کن میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
غیر از این نیست.
هر جا که به نفع کشورهای مستکبر باشه!
قانونی است!!!
غربی ها مارو می‌کشند.
قانونی است.
اما ما بکشیم، تروریست میشیم!
آقایان، جنگ است.
جنگ علنی...
اگر خود را ضعیف می‌بینید!
تسلیم شوید.
چرا عزت ملت را زیر پا له میکنید؟!
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ببینیم و تعریف کنیم که چجوری اتتقام میخواید بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۲۱:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
نقش سازمان اطلاعات مصر در لو دادن محل سه شهید کاملا مشهود بود وخیانت مصر مشخص شد
آخرین اخبار