رئیس فدراسیون کبدی:

فرد تصادف کننده عضو تیم ملی نبوده است/ به هر قیمتی برای بانوان مسابقه تدارکاتی می گذاریم

رئیس فدراسیون کبدی به تصادف یکی از ورزشکاران این رشته ورزشی واکنش نشان داد.

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی درباره  تصادف یکی از کبدی‌کاران که عنوان شده بود عضو تیم ملی بوده است، اظهار کرد: این فرد هیچگاه برای حضور در بازی‌های آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود و حتی در بازی‌های آسیایی گذشته هم حضور نداشت. تنها شاه‌پرست مدت کوتاهی به اردوی تیم ملی دعوت شد، اما در مسابقاتی شرکت نکرد.

او افزود: این شخص حتی حکم و مدال بین‌المللی هم ندارد و تنها در اردو‌های تیم ملی حاضر بوده وگرنه جزو بازیکنان ثابت تیم ملی نبوده است. از شنیدن خبر تصادف او ناراحت شدم و برایش آرزوی شفای عاجل دارم.  

رئیس  فدراسیون کبدی عنوان کرد: خوشبختانه مذاکرات ما نتیجه‌بخش بود و توانستیم اواخر بهمن ماه سال جاری میزبانی نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی را برای ایران بگیریم. امیدوارم بتوانیم میزبانی خوبی برای سایر کشور‌ها داشته باشیم.

اورسجی درباره تکلیف بازی‌های دوستانه برای تیم ملی بانوان پیش از هانگژو چیست، بیان کرد: آقایان ما باید تیر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند که پیش زمینه خوبی برای حضور آن‌ها در هانگژو خواهد بود، اما در بخش بانوان دغدغه زیاد است و با چند کشور از جمله هندوستان، بنگلادش، کره جنوبی، چین‌تایپه و تایلند روز گذشته (شنبه) نامه‌ای ارسال کردیم تا ما به آن‌ها کشور‌ها برویم یا آن کشور‌ها برای تشکیل اردو و بازی تدارکاتی به ایران بیایند، منتظر پاسخ آن‌ها هستیم. به هر قیمتی شده برای بانوان اردو و مسابقه تدارکاتی می‌گذاریم، زیرا برای دختران ما این موضوع نیاز است. به هر حال هر چقد اردو‌ها بیشتر باشد نقاط قوت ما هم بیشتر به چشم می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار