خرید نهاده با ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده‌های دامی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: فعالان دام و طیور استان می‌توانند با ثبت نام در سامانه بازارگاه نسبت به تهیه نهاده‌های دامی خود اقدام کنند.

یوسف جلوخانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بهره برداران و دامداران روستایی با ثبت نام و مراجعه به سامانه بازارگاه می‌توانند نهاده‌های دامی خود از جمله جو، ذرت و کنجاله سویا مورد نیاز خود را خریداری کنند.

جلوخانی افزود: تخصیص نهاده‌های دامی به مقدار مورد نیاز و کافی جهت کلیه واحد‌های دامداری صنعتی، سنتی و عشایری به صورت سیستمی و اتوماتیک و پس از ثبت اطلاعات دامداران در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی و تایید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه متناسب با تعداد دام بوده و هیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی تهیه و اجرا شده یادآورشد: این سامانه با هدف تسریع در خرید و فروش نهاده‌های دامی، تسهیل امورتولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهاده‌های دامی، جلوگیری از توزیع نامناسب نهاده‏های کسشاورزی، تثبیت قیمت گذاری و همچنین جلوگیری از واسطه گری طراحی شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با راه اندازی این سامانه مرغداران، دامداران و حتی دامداران روستایی و کارخانجات تولید خوارک دام و طیور، بدون واسطه از تولید کننده واقعی خریداری می‌کنند و خرید و فروش به صورت شفاف می‌باشد و نهاده‌های دامی با قیمت مصوب به صورت کنترل شده زیر پوشش بانک کشاورزی انجام می‌شود.

جلوخانی افزود: فعالان بخش دام و طیور از جمله بهره برداران حقیقی و حقوقی، اتحادیه ها، تشکل‌ها و زنجیره‌های تولید و سایر عوامل توزیع برای خرید نهاده‌های مورد نیاز باید در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی به نشانی sps.bki.ir ثبت نام کنند و و نهاده‌های کشاورزی را از این سامانه آنلاین خریداری کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون هزار و ۳۶۱ واحد حقیقی و حقوقی از فعالان بخش دام و طیور این استان در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی عضو شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شوکت صباغی
۲۲:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام من یک مرغدارم که مدت یکسال است نهاد ترویجی یا یارانه‌ای به کار خانه بدهکارم برای همه همکارم شارژ شده اما برای بنده انجام نشد خدای نمی دانم گناه همون چه که باید چشم به راه تایید نهادم هستم من از مرکز پشتبانی تهران خواهشمندم که بنده وهمکاران که مثل بنده چشم به راه تایید نهادهاهستم را یاری کنند تا بدهی به کار خانه‌مان بدیم و استرس ونگران بدهی به کارخانه از دوش ما برداشته بشه ممنون و متشکر از حمایت شما
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۱:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام چرا برای ما دامدارن روستایی خراسان شمالی نام کاربری ورمز ورود نمیده جهاد لطفا راهنمایی کنید 09030162880
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۱:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام چرا برای ما دامدارن روستایی خراسان شمالی نام کاربری ورمز ورود نمیده جهاد
Iran (Islamic Republic of)
شهاب الدین دهقانی
۲۰:۲۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خرید جو
Iran (Islamic Republic of)
b2560161176
۱۲:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
خیلیم عالی
آخرین اخبار