کمک ۷۰۰ میلیون تومانی یک واحد صنعتی به کتابخانه‌های عمومی قزوین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از کمک ۷۰۰ میلیون تومانی شرکت تک تاز موتور به کتابخانه عمومی دانش نصرت آباد شهرستان البرز خبر داد.

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: پیگیری‌های مجدانه و جلسات مستمر با واحد‌های صنعتی استان، نتایج بی نظیری برای کتابخانه‌های عمومی داشته که از جمله مهمترین دستاور‌های آن می‌توان به کمک ۷۰۰ میلیون تومانی شرکت تک تاز موتور برای محوطه سازی کتابخانه عمومی دانش نصرت آباد شهرستان البرز اشاره کرد.

وی در رابطه با برقراری روابط گسترده با واحد‌های صنعتی به منظور جذب همکاری آن ها، افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از سال گذشته طی سلسله جلسات منظم و برنامه ریزی شده، در راستای اجرای ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم، با شرکت‌ها و صاحبان صنایع به منظور حمایت از فعالیت‌های کتابخانه‌ها رایزنی داشته است.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای استفاده از ظرفیت صنایع موجود در شهرستان البرز برای تقویت و توسعه کتابخانه‌های عمومی با توجه به ظرفیت‌های قانونی نظیر؛ ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم و همچنین مسئولیت اجتماعی صاحبان صنایع انجام شد که در نتیجه‌ی آن، شرکت تک تاز موتور با نیتی خیرخواهانه و فرهنگی نسبت به محوطه سازی کتابخانه دانش شهرستان البرز اقدام نمود.

وی افزود: اجرای شناژ افقی و قائم و ۲۷۰ متر مربع مربع دیوار ۲۰ و ۳۵ سانتی متری، درب‌های ورودی، نرده حفاظ و سیمان کاری از جمله اقدامات عمرانی است که توسط شرکت تک تاز موتور با اعتباری به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای کتابخانه دانش نصرت آباد انجام شد.

محمدبیگی ضمن تقدیر از سایر مدیران مجموعه‌های صنعتی استان که پذیرای اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بودند، اظهار داشت: شرکت‌های هفت الماس، بهمن دیزل، یونیلیور، لوازم خانگی پارس، از جمله این شرکت‌ها بودند که با نگاهی دلسوزانه و حمایتگرانه میزبان ما بوده و با نهایت همدلی قول مساعدت و همکاری با کتابخانه‌ها داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار