پیوست‌های پدافندی در سمنان به‌روزرسانی شود

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بر لزوم به‌روزرسانی پیوست‌های پدافندی، استفاده از بومی گزینی دانش و بهره‌مندی از نخبگان دانشگاهی در این استان تأکید کرد.

طحان، سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان عصر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان مهدی‌شهر که در فرمانداری مهدی‌شهر برگزار شد، با بیان اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل از منظر رهبر فرزانه انقلاب که در منویات خود مکرراً بر این اهمیت تأکید داشتند،‌ نسخه شفابخش موفقیت استان در این حوزه را عمل همراه با هوشیاری، موقعیت‌شناسی و شناخت، رصد و پایش تهدیدات در همه عرصه‌های پیش رو دانست.

وی بیان کرد: استفاده از بومی‌گزینی دانش، بهره‌مندی از نخبگان دانشگاهی و به‌روزرسانی پیوست‌های پدافندی لازمه ادامه این حرکت است.

طحان با اشاره به اینکه نتیجه بی‌توجهی در رعایت ملاحظات پدافندی و امکان تبدیل حتی کوچک‌ترین و کم‌اهمیت‌ترین خلأ به بروز بزرگ‌ترین تهدید منجر می‌شود، لزوم هم‌افزایی تمامی اعضای کارگروه‌ها را به عنوان حلقه‌های به هم‌پیوسته این زنجیره خواستار شد.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بر لزوم آمادگی تمام‌وقت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان برای آموزش پیگیری اقدامات راهبردی و تبیین استانداردهای ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور تأکید کرد و گفت: مشارکت هر چه بیشتر کلیه کارگروه‌های یازده‌گانه، ذیل شورای پدافند غیرعامل استان امری ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار