فعالیت بیش از هزار گروه جهادی در هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در هرمزگان هزار و ۳۶۰ گروه جهادی فعالیت دارند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در سومین رزمایش جهادگران فاطمی سپاه ناحیه بندرعباس گفت: این گرو‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، سازندگی، علمی و فرهنگی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

او گفت: ساخت طرح‌های عام المنفعه شامل منازل مددجویان کمیته امداد، آبرسانی به روستاها، برنامه‌های علمی و فرهنگی و اعزام تیم‌های پزشکی از فعالیت‌های این گرو‌های جهادی است.

سرهنگ پاسدار حسن محبتی فر جانشین سپاه ناحیه بندرعباس نیز گفت: بمناسبت هفته بسیج سازندگی ۱۵۰ گروه جهادی ناحیه بندرعباس برای خدمت رسانی به مردم ساماندهی شده است.

سرهنگ محبتی فر گفت: این گرو‌های جهادی در این ایام هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را بین مردم کم برخوردار بندرعباس توزیع می‌کنند.

او گفت: هزار و ۵۰۰ بسیجی در گرو‌های جهادی سپاه ناحیه بندرعباس فعالیت می‌کنند.

از ۱۷ اردبیهشت ماه تا ۲۳ اردیبهشت بعنوان هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین شرکایی
۰۸:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان بعرض می‌رسانم بلطف خدا در فضای جهاد نفس کشیدم و در کنار شهیدان بزرگی بنده کمترین خدماتی داشته ام که عزیزان مسئول حقیر را لایق دانسته و در زمره رزمندگان قرار داده البته تألمات شیمیایی متاسفانه گاها توان کار و فعالیت اقتصادی رو از بنده میگیره و در کنار دیابت واقعا در فشار قرار میگیرم شغل بنده سیمان و بتن آماده در ساختمانها میریزم و چند ماهه که در پروژه پل کنار گذر پیامبر اعظم بندر عباس مشغول فعالیت می‌باشم عزیزان بدلیل ناتوانی مالی در منزل نیمه کاره در بندرخمیر زندگی میکنم که در این گرمای طاقت فرسا واقعا گذران زندگی سخته بنده درخواست کمک جهت قابل سکونت کردن این خانه دارم عنایت فرموده و این حقیر را یاری فرمایید البته جناب کمالی فرماندهی محترم سپاه پاسداران بندر خمیر هم در جریان وضعیت اینجانب می‌باشند شماره تماس