مشکل مسکن ۵۴۹ نفر مریوانی رفع شد

رییس کل دادگستری کردستان از حل مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان موسوم به پلاک «۱۶» همزمان با سفر رییس قوه قضائیه خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی اظهار کرد: در پی سفر استانی ریاست قوه قضاییه به کردستان و با ورود دستگاه قضا و در ادامه روند ساماندهی تعاونی‌های مسکن استان، مشکلات مربوط به این تعاونی مسکن حل و فصل شد.

رییس کل دادگستری کردستان تصریح کرد: در این راستا از سال گذشته و با تشکیل کارگروهی متشکل از دادستانی، فرمانداری و شهرداری مریوان توافق‌نامه‌هایی میان اعضای تعاونی مسکن و شهرداری تنظیم و مقرر شد تا شهرداری برابر مقررات نسبت به صدور پروانه ساختمانی برای افرادی که دارای قولنامه مالکیت هستند، اقدام نماید.

او افزود: بدنبال سفر حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به استان و دستورات رییس عدلیه، مشکلات این اعضای تعاونی پس از ۷ سال حل و فصل شد و جهت تشریفات قانونی اخذ پروانه ساختمانی به اعضاء این تعاونی اعلام شد.

حسینی خاطرنشان ساخت: با اجرا شدن تدابیر و تصمیمات اتخاذی، مشکلات چندین ساله ۵۴۹ نفر عضو این تعاونی مسکن که بالغ بر ۹۷ هکتار وسعت دارد، مرتفع شد و همچنین از ورود بیش از ۵۰۰ پرونده به محاکم قضایی جلوگیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.