اجرای حکم قلع و قمع در ۲۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان کازرون

با حکم دستگاه قضایی ۲۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان کازرون از چنگال متخلفان خارج و به انفال بازگردانده شد.

این حکم با حضور دادستان عمومی شهرستان کازرون، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اجرا و درختان غیر قانونی کاشته شده در اراضی ملی قلع و قمع و پس از پاکسازی کامل منطقه اراضی تصرفی آزاد و به بیت المال بازگشت. 

منصور رضایی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس با اعلام این خبر گفت: متخلفان با تخریب اراضی ملی و غرس نهال‌های غیر مجاز در ۲۰ هکتار از اراضی پلاک‌های احمدآباد، درک مشیری و زوالی شهرستان کازرون اقدام به تصرف این اراضی کرده بودند که به دام افتادند.

او گفت: این عملیات با همراهی عوامل انتظامی وامنیتی وتلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان‌های کازرون، سپیدان، شیراز، رستم، کوه چنار و فراشبند صورت گرفت.

رضایی با بیان اینکه هر گونه اقدام غیر قانونی و بدون مجوز در اراضی ملی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، گفت: اجرای این گونه احکام نقش بازدارنده و پیشگیرانه‌ای در بروز تخلفات مشابه در اراضی ملی به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس ضمن هشدار قاطعانه به سودجویان و متصرفان اراضی ملی از شهروندان و دوستداران طبیعت خواست هرگونه موارد مشکوک در حوزه منابع طبیعی را با شماره تلفن‌های ۱۵۰۴ و یا ۱۳۹ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار