برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام نور کشور در تبریز

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام نور کشور در تبریز در ۴۰ رشته برگزار شد.

آقای جمال پور رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی هدف از برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام نور کشور را شناسایی و معرفی چهره‌های قرآنی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور و تجلیل از آنان عنوان کرد و گفت: گسترش فرهنگ قرآنی، ترویج و نهادینه‌سازی باور و رفتار قرآنی در میان جامعه دانشگاهی کشور و شناسایی و جذب استعداد‌های قرآنی و همچنین ایجاد نشاط و امیدآفرینی قرآنی در دانشگاه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه افراد شرکت‌کننده در این جشنواره جزو دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از سراسر کشور هستند افزود: این جشنواره در ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآفرینی قرآنی، فناوری و رسانه‌ای برگزار شد.

آقای جمالپور خاطرنشان کرد: این جشنواره از حدود چهار ماه قبل آغاز شده و مراحل مختلف آن توسط دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد که در آن در بخش نهج‌البلاغه این جشنواره ۶۳۷ نفر، در بخش صحیفه سجادیه ۳۷۸ نفر، در بخش هنری ۱۰۵۹ نفر، در بخش ۲۲۸ نفر، در بخش پژوهشی ۱۸۵ نفر، در حوزه فناوری ۹۸ نفر و در بخش نوآوری نیز ۴۶ نفر شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.