رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

تأمین آب ۱۸۰ روستای استان سمنان در دستور کار قرار گرفت

کاشفی گفت: قرارگاه امام حسن (ع) بسیج سازندگی استان در سال گذشته ۵۲ روستا را آبرسانی کرد و امسال برنامه‌ریزی برای ۱۸۰ روستا صورت گرفته است.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سمنان  ضمن بیان اینکه بسیج سازندگی استان سمنان در قالب دو قرارگاه فعالیت دارد که یکی از آن‌ها قرارگاه اقتصاد مقاومتی و دیگری محرومیت زدایی است، بیان کرد: سابقاً دایره وسیع‌تری از اقدامات بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی بود، اما قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز با موضوع اشتغال، مانع زدایی و … به مجموعه افزوده شده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی بخش‌هایی دارد که از جمله آن‌ها قرارگاه پیشرفت است، تاکید کرد: در استان سمنان پنج قرارگاه پیشرفت در پنج دهستان محروم وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فرومد، طرود، کالپوش و بی ارجمند اشاره کرد و موضوعات روستا‌ها در همه ابعاد شامل عمرانی، مطالبه گری از دستگاه‌های دولتی، کار‌های فرهنگی و … در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه قرارگاه شهید شاطری در ۲۸ نقطه استان در قالب خدمت رسانی به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهری از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج سازندگی در استان است، گفت: این قرارگاه بیشتر حاشیه‌های شهر‌ها را در برگرفته و تمام موضوعات محلات مانند فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … را پیگیری می‌کند.

کاشفی با بیان اینکه در بحث محرومیت زدایی سپاه استان سمنان سال گذشته شاهد اجرای ۳۸۰ پروژه عمرانی مانند مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، خانه نیازمندان و عالم و … با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان بودیم، تاکید کرد: این طرح‌ها تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار