حضور منطقه آزاد قشم با ۵۰ بسته آماده سرمایه گذاری در نمایشگاه ایران اکسپو

معاون سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این منطقه با ۵۰ بسته آماده سرمایه گذاری برای ارائه به فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارد.  

مختار گرشاسبی، معاون اقتصادی و سرمایه‌ گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت:این منطقه با ۵۰ بسته آماده سرمایه‌ گذاری برای ارائه به فعالان اقتصادی علاقه‌ مند در پنجمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌ های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) حضور دارد.  این طرح ها  با در نظر گرفتن مزیت‌های موجود در حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و زیرساختی برای معرفی به سرمایه گذاران علاقه‌مند به حضور در جزیره قشم آماده شده است.

وی حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ۲۰۲۳ ایران را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های ویژه موجود در این مناطق دانست و افزود: با افزایش سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در مناطق آزاد، این مناطق می‌توانند نقش عمده‌ای در محقق سازی شعار سال که به فرموده مقام معظم رهبری، "مهار تورم و رشد تولید" است، ایفا کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به رقم سرمایه گذاری در این ۵۰ طرح ادامه داد: در این بسته‌های آماده به ارزش ۶۷۰ هزار میلیارد ریال، علاوه بر جانمایی، بخش‌هایی از روند‌های اداری مربوط به اخذ مجوز‌های لازم از سایر دستگاه‌ها را گذرانده و بدون ذکر نام سرمایه گذار و مالک پروژه است که پس از ارزیابی‌های لازم و تایید توان مالی افراد، قابل واگذاری است.

گرشاسبی از فعالان اقتصادی سراسر کشور دعوت کرد تا با بازدید از این نمایشگاه و غرفه‌های اختصاصی مناطق آزاد، با ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در این مناطق کلیدی کشور آشنا شده و در توسعه اقتصادی این سرزمین نقش آفرینی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار