استاندار ایلام:

رعایت ملاحظات فنی در ساخت واحد‌های مسکن ملی الزامی است

استاندار ایلام گفت: رعایت تمامی ملاحظات فنی و مهندسی در ساخت واحد‌های مسکن ملی الزامی است.

بهرام نیا، استاندار ایلام امروز در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن گفت:  با وجود تسریع و شتاب در عملیات ساخت و ساز واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن، اما در ساخت این واحد نباید دقت و رعایت تمامی استاندارد‌های فنی و مهندسی، فدای سرعت در کار شود.

بهرام‌نیا افزود: با وجود تاکید بر شتاب در عملیات ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن، رعایت تمامی ملاحظات  فنی و مهندسی الزامی و هم پیمانکاران پروژه‌ها و ناظرین باید در ساخت این واحد‌ها دقت‌نظر داشته باشند.

وی در ادامه به ضرورت نظم و تدوین برنامه زمانبندی برای تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اشاره و بیان داشت: تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن باید طبق زمانبندی پیش برود و عملیات هر طرح در موعد مقرر به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: ضمن رعایت تمامی ملاحضات و استاندارد‌های فنی در ساخت واحدها، باید تمامی مصالح پای کار، و دیوار حایل برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در پروژه‌ها ساخته شود.

وی با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشبرد و تحقق هدف‌گذاری تعیین شده مسکن در استان، گفت: برای شتاب‌بخشی به پروژه‌های ساخت مسکن ملی، متقاضیان نسبت به پرداخت مطالبات کارفرمایان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.