لایحه واردات خودرو‌های کارکرده در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو درباره واردات خودرو‌های کارکرده را بررسی می‌کنند.

براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) اعضای این کمیسیون، لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو را بررسی می‌کنند.

همچنین بررسی لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۳) دستورکار روز دوشنبه هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۶:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
لباس تاناکورا گر و گر وارد میشود. حالا ماشین تاناکورا هم وارد شود. هر کس دستش به دهانش میرسد نو می خرد. ولی کسی که نمی تواند کم می آورد و احتیاج دارد دست دوم بخرد. عار که نیست. اما افرادی برای نمایش دادن و فخر فروشی و حتی گاهی برای افزایش قیمتها دست به خریدهایی میزنند که مخل نظم اقتصادی جامعه هستند. اینها همه باید یک جا از فیلتر رد شوند و شناسایی و علامتگذاری شوند تا بتوان جامعه را اداره کرد. یعنی مثلا مشخص شود که کدام نفرات باعث می شوند تا در این آشفته بازار افراد فقیر نقره داغ شوند. مشخص شود در این پستی ها و بلندی های زندگی امروزه چند نفر به فقرا و یا ثروتمندان افزوده شده و چرا و از چه راهی این کار ها صورت گرفته؟ باید ریال به ریال آن محاسبه و با آمار دقیق و متقن به مراجع ذیصلاح منعکس شود تا به حسابشان فوری رسیدگی شود. نامحسوس.
آخرین اخبار