افلاکی: بعضی ها از اختلاف پولادگر و ساعی نفع می برند/ تکواندو ایران با مقانلو به سکو می رود

مربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: به نظرم نفع بعضی‌ها در ایجاد اختلاف بین پولادگر و ساعی است.

مجید افلاکی مربی اسبق تیم ملی تکواندو اظهار کرد:   پولادگر سال‌ها برای تکواندو ایران زحمت کشیده و منشا خدمات بی‌نظیری برای تکواندو ایران بوده است و کسی نمی‌تواند منکر این موضوع باشد به طوری که بنده وقتی او معاونت قهرمانی وزارت ورزش شد آن را به فال نیک گرفتم و خوشحال هم شدم، اما در ادامه برخی اتفاقات نگذاشت کار‌ها به کام تکواندو پیش برود و با اختلاف افکنی‌ها  مانع ادامه دوستی پولادگر و ساعی شدند.

او  ادامه داد: به هر حال هر انتخابات برد و باخت دارد و طبیعی است که یک نفر ناراحت از  انتخابات خارج شود، اما این نباید تداوم داشته باشد ما انتظار حمایت از معاونت قهرمانی داشتیم و قطعا هم او نگاهش به تکواندو مثبت است  چرا که خودش سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده،   اما نفع بعضی‌ها در ایجاد اختلاف بین این ۲ نفر است.

قهرمانی اسبق  تکواندو جهان در پاسخ به این سئوال که چه دلایلی برای این حرف خود دارد اظهار کرد: بار‌ها تلاش شد تا با برگزاری جلسه‌ای این سوء تفاهمات برطرف شود و حتی خود  ساعی استقبال هم کرد، اما همین که برخی‌ها از این موضوع متوجه شدند نگذاشتند این اتفاق بیفتد و مانع  ایجاد کردند برخی‌ها اصلا از تکواندو نیستند، اما هر چه دارند از تکواندو است. البته  نمی‌گذارند آرامش در این رشته ایجاد شود شاید اشتباه از من بود که این موضوع را با برخی‌ها در میان گذاشتم.

افلاکی  خاطر نشان کرد: هادی ساعی تمام تلاشش  ارتقا این رشته است و با کسی تعارف ندارد و دیدید در انتخاب کادر فنی بزرگسالان و نوجوانان تمام تصمیمات را به کمیته فنی سپرده و از  آن‌ها نظر خواهی می‌کند مثل  نغجم که سرمربی نوجوانان شد یا آقای مقانلو که سرمربی برزگسالان  شد همه این‌ها تصمیم‌ها جمعی بوده چرا که نفجم در مدت زمان حضورش در استان مازندران قهرمانان بسیاری به تیم‌های ملی تحویل داد در حالی که  برخی استان‌ها با امکانات و مربیان بیشتر  کاری نکردند یا  مقانلو فردی با تجربه و با دانش است.

تکواند کار المپیکی کشورمان ادامه داد: باید به هادی کمک کرد و ضمن دادن بودجه لازم از مانع تراشی برای او دست برداریم از طرفی هر چه جلوتر می‌رویم نشان می‌دهد هادی دارد پخته‌تر عمل می‌کند مثل انتخاب  رحیمی بعنوان دبیر کل فدراسیون و یا برخی تغییرات دیگر  همه این‌ها نشان می‌دهد هدف او اعتلای این رشته المپیکی است و تمام تلاشش را برای اعزام تیم‌های ملی انجام می‌دهد پس نباید دلسردش کرد.

قهرمان اسبق تکواندو جهان اظهار کرد: برخی رفتا‌ها در قبال هادی ساعی ناجونمردانه بود مسائل خانوادگی خط قرمز ماست. برخی‌ها خط قرمز‌ها را رد کردند و فکر می‌کنند دارند با اینکار هادی را تضعیف می‌کنند هادی ساعی چه رئیس فدراسیون باشد چه نباشد باز هم هادی ساعی است.

افلاکی درباره وضعیت تیم ملی بزرگسالان گفت: تیم ملی بزرگسالان با هدایت مقانلو کار خیلی سختی در جهانی باکو دارد به خصوص تیم جوانی را تدارک دیده و به نوعی اردو پر از نفرات جوان و با انگیزه است. بیژن مقانلو می‌تواند دوباره تکواندو ایران را  بر روی سکو ببرد، چون هم دانشش را دارد هم تجربه و توانمندیش، را، اما باید به او اعتماد کرد و زمان داد می‌دانم کاری سختی است. او  می‌تواند در باکو با نفرات جوانش نتیجه بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار