نساجی در پی فرار از بحران

تیم نساجی برای فرار از بحران امروز در پی برتری مقابل هوادار است.

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با انجام ۳ بازی به پایان می‌رسد که در یکی از بازی‌های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸ عصر امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با حضور تماشاگران میزبان هوادار تهران است.

نساجی که هفته گذشته و در برابر پیکان تهران به یک برد ارزشمند ۳ گله دست یافت و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت امروز می‌خواهد این پیروزی را در لیگ برتر هم تکرار کند تا علاوه بر کسب سه امتیاز این بازی، خودش را از منطقه خطر سقوط به لیگ یک هم دور کند.

از آخرین برد نساجی در لیگ برتر این فصل در هفته چهاردهم و مقابل تراکتور ۱۴ هفته می‌گذرد و نساجی در این هفته‌ها فقط مساوی و باخت را تجربه کرده است.

در حال حاضر تیم نساجی با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و پیکان هم با ۲۷ امتیاز در مکان یازدهم جدول جای دارد.

نساجی امروز و در چهارمین بازی که هرناندز روی نیمکت تیمشان می‌نشیند برای کسب پیروزی در بازی خانگی مقابل نماینده اراک پا به میدان می‌گذارد تا پس از هفته‌ها ناکامی، رنگ پیروزی را ببینند.

نساجی که فصل آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود کار سختی پیش رو دارد و مدیران این تیم از همین الان باید به فکر بستن تیمی قوی باشند تا در آنجا سر در گم نباشند.

قضاوت این بازی را سیدرضا مهدوی با کمک قهرمان نجفی، امیررضا آشورماهانی و احسان اکبری به‌عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.