وقوع آتش‌سوزی مهیب در پالایشگاه شرکت شل آمریکا + فیلم

آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه شرکت نفت و گاز شل در «دیر پارک» ادامه دارد و تاکنون ۸ زخمی برجای گذاشته است.

 پالایشگاه شل در دیر پارک عصر جمعه به وقت محلی درگیر آتش‌سوزی شد و دود سیاهی مناطق اطراف آن را در برگرفت که واکنش شدید کارکنان اورژانس را به دنبال داشت.

به گزارش هیوستون کرونیکل، آدریان گارسیا سخنگوی کمیسر شهرستان هریس گفت: در جریان این آتش‌سوزی هشت نفر زخمی شده‌اند که به بیمارستان منتقل شدند. عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد و از قایق‌های آتش‌نشانی بندر هیوستون درخواست شده است تا آب مورد نیاز برای خنک کردن سایر مخازن این پالایشگاه را تامین کنند.

این سخنگو افزود: مقامات مسئول هنوز هیچ آتش‌سوزی در سایر مناطق دیر پارک گزارش نکرده اند و نگرانی کمی برای گسترش این آتش‌سوزی وجود دارد.

علت وقوع آتش‌سوزی هنوز در دست بررسی است. با این حال، دکتر رامانان کریشنامورتی، معاون انرژی و نوآوری دانشگاه هیوستون گفت که هیچکس در مرحله اولیه به طور قطع نمی داند علت این آتش سوزی چه بوده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
مثلث شوم بدبختی وانگلیس آمریکا اسرایل توسط موجودات فضایی و یوفا حتما مورد حمله قرار گرفته ،شایدم هواپیمای خودی اشتباه زدن مثل مین که تو خیابان روسیه گذاشتن گفتن هواپیما اکد روسیه زده..اینم احتمالا هواپیما آمریکا اشتباه زده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
تابستان داغ نه ببخشید اشتباه شد بهار داغ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر امریکای وحشی و جنایتکار
آخرین اخبار