برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در چهار محال و بختیاری

ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات ونهاده‌ها وسومین نمایشگاه تخصصی گل وگیاهان زینتی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

سیروس بیک بکان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات و نهاده‌ها و سومین نمایشگاه تخصصی گل وگیاهان زینتی، گفت: با توجه به قابلیت‌های استان در این حوزه، نمایشگاهی منحصربه فرد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال مطلوب تولیدکنندگان گلخانه‌ای و گل و گیاهان زینتی و پیمانکاران سازه‌های گلخانه‌ای جهت شرکت در این نمایشگاه، افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پیشرو است که نمایشگاه تولیدات گلخانه‌ای و گل وگیاهان زینتی را به‌صورت تخصصی برگزار می‌کند.


بیشتر بخوانید


بیک بکان اضافه کرد عرضه انواع گل‌های زینتی و آپارتمانی، معرفی محصولات گلخانه‌ای به مردم و بهبود فرهنگ استفاده از گل وگیاه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه صنعت گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی از قابلیت‌های بالقوه فراوان در درآمدزایی و ایجاد اشتغال برخوردار است، اظهار داشت: برای بهره‌گیری از فرصت‌های مثال‌زدنی در صنعت گل و گیاه باید به علم و فناوری روز مجهز شویم.

بیک بکان ادامه داد: گل و گیاهان زینتی از اهمیت بسیار زیادی در حوزه صادرات برخوردار است، بنابراین اگر سرمایه‌گذاری درست و حمایت‌های کافی در این عرصه انجام شود، به یقین می‌توان به درآمد مطلوبی در حوزه گیاهان زینتی دست پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار