معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور:

توجه به زنجیره ارزش سرمایه گذاری ایلام در دستور کار قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت:تدوین اطلس سرمایه‌گذاری و توجه به زنجیره ارزش سرمایه گذاری ایلام در دستور کار قرار گیرد.

محسن کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور امروز در نشست خدمات سرمایه گذاری استان ایلام، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در حوزه اقتصادی این استان، گفت: در بدو ورود به استان وحدت و همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان را با مدیریت استاندار ایلام شاهد بودم که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده ۹۶ واحد تولیدی در استان ایلام ارتقا ظرفیت تولید داشته که این از مصادیق بارز بهره‌وری و استفاده صحیح از ظرفیت‌ها است.

کوشش تبار بیان کرد: همچنین در دولت سیزدهم در استان ایلام ۱۰۶ تولیدی در این استان احیا و علاوه بر احیای این واحدها، واحد راکد دیگری به استان اضافه نشد که جای قدردانی دارد و باید این روند استمرار داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره کسب رتبه نخست ایلام در حوزه اشتغال کشور، گفت: علاوه بر اشتغال ایجاد که این استان رتبه نخست کشور را کسب کرده است بیش از یک هزار فرصت شغلی جدید از طریق احیای واحد‌های راکد و ارتقا ظرفیت تولید واحد‌ها در استان ایلام ایجاد شده است.

کوشش تبار در ادامه با اشاره به اینکه فضای ایلام مهیای ورود سرمایه گذاران و تجار است، خاطرنشان کرد: با همت استاندار ایلام و مجموعه تیم اقتصادی استانداری ایلام فضا برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان ایلام امیدآفرین و امیدبخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.