تعامل شورا‌ها با سایر دستگاه‌ها موجب هم افزایی در خدمت رسانی می‌شود

فرماندار البرز گفت: تعامل مجموعه مدیریت شهری و روستایی از جمله شورا‌ها و شهرداران با سایر دستگاه‌های خدمت رسان موجب هم افزایی بهتر در راستای خدمت رسانی می شود.

مصطفی غفوری فرماندار البرز در همایش گرامیداشت روز ملی شورا‌ها گفت: با نگرش به انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری، یک فرآیند تغییری را در گفتمان انتخابی مردم شاهد هستیم که حاصل آن روی کار آمدن یک دولت مردمی با شعار استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان می‌باشد که این فرآیند با ورود نفرات جدید و جوان در شورا‌ها نیز رویت می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای جدید با دارا بودن انگیزه و روحیه جوانی، تسهیل و تسریع خدمت به مردم شهرستان را ایجاد می‌کنند، افزود: نکات موجود در سوگندنامه‌ای که توسط اعضای شورای شهر قرائت گردید بسیار حائز اهمیت است و تعهد نسبت به مفاد آن موجب اعتلای شهر‌ها و روستا‌های شهرستان می‌شود.

فرماندار البرز در خصوص مطالبات شهرستان گفت: یکی از مطالبات اصلی شهرستان البرز، بحث سرانه‌ها می‌باشد که به ویژه در شهر محمدیه و مهرگان و با توجه بر استقرار جمعیتی که از سال ۱۳۹۵ تشدید گردید و همچنان این روند نیز در حال افزایش است، اما بر اساس قانون، اختصاص سرانه‌ها منوط بر آخرین سرشماری رسمی می‌باشد که اکنون پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و باید نگاه ویژه‌تری به شهرستان و سرانه‌های آن صورت گیرد.

غفوری در خصوص تعامل شورا‌ها و مجموعه مدیریت شهری با سایر دستگاه‌ها اضافه کرد: خوشبختانه در شهرستان البرز شورا‌های فعلی این تعامل را با سایر دستگاه‌ها برقرار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.