شرکت مس مجوز تاسیس شرکت تامین سرمایه را دریافت کرد

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شرکت مس ایران یکی از مجموعه‌های صنعتی است که مجوز شرکت تامین سرمایه را دریافت کرده است.

مجید عشقی گفت: یکی از شعار‌های امسال که اهمیت بسیاری در توسعه اقتصادی دارد رشد تولید است و خوشبختانه شرکت ملی صنایع مس ایران گام‌های بزرگی در رشد تولید برداشته و امیدواریم پروژه‌های توسعه‌ای ایم شرکت در زمان مورد نظر به اتمام برسند.

وی افزود: سازمان بورس اوراق بهادار یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی اش تامین مالی تولید است برای همین منظور در سال جاری برنامه‌های متعددی برای تامین مالی طرح‌هایی که برای تولید است تعریف کردیم.

عشقی بیان کرد: برای تامین مالی طرح‌های پیشران کشور برنامه داریم تا از طریق ابزار‌های بدهی و ابزار‌های سرمایه ای، تامین مالی را انجام دهیم به عبارتی برای بحث ابزار‌های بدهی این آمادگی را داریم که اگر شرکت مس برای تامین مالی پروژه هایش نیاز داشته باشد از طریق انتشار انواع اوراق بهادار کمک کنیم.

وی تصریح کرد: این شرکت یکی از مجموعه‌های بزرگ صنعتی است که مجوز شرکت تامین سرمایه را دریافت کرده و امیدواریم شرکت مس که یکی از عرضه کنندگان محصولات متنوع کالا در بورس است به رشد و بالندگی برسد.

برچسب ها: تامین مالی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار