نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس تبریز

به مناسبت هفته معلم زنگ سپاس معلم در مدارس تبریز نواخته شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم زنگ سپاس معلم که در دبیرستان فرزانگان تبریز برگزار شد ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: امید است همه ما ادامه دهندگان راه شهدای دانش آموز و معلم باشیم و در راه اعتلای اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

آقای محمودزاده افزود: مهمترین و بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی است و همه اسناد بالا دستی به این سرمایه عظیم اشاره دارند و امروز معلمان توانمند برای تربیت دانش آموزان در کلاس‌های درس حضور دارند.

 وی با بیان اینکه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلاس‌های درس مهندسی و طراحی می‌شود گفت:جایگاه معلم بسیار والا است و باید منزلت و معیشت معلم حفظ شود در طول انقلاب اسلامی و تثبیت آن معلمان در همه صحنه‌ها نقش آگاهی بخشی داشته اند و تاثیر گذار بوده اند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: امام راحل عظیم الشان شغل معلمی را شغل انبیا دانستند و امروز دشمن جوانان کشورمان را نشانه گرفته و سعی دارد هویت ملی و اسلامی را از آن‌ها گرفته و مانند ملت خودش بی غیرت کند و در این میان معلمان باید مثل هدایتگران الهی نسل جوان را آگاهی دهند.

آقای محمدی افزود: دشمنان سعی داشتند با القای مسمومیت ساختگی در مدارس و عملیات رسانه‌ای گسترده جامعه ما را آشفته کرده و استرس به دانش آموزان و کادر آموزشی وارد کنند تا نوجوانان را از تحصیل باز دارند.

وی خاطرنشان کرد: تضعیف حجاب و عفاف نیز بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است اما با آموزش و بصیرت افزایی توسط معلمان از این فتنه هم عبور خواهیم کرد و باز هم دشمن را مایوس می‌کنیم.

حجت الاسلام پور رادی مدیر کل آموزش و پروش استان آذربایجان شرقی نیز گفت: استاد مطهری از هر جهت اسوه برای همه معلمان کشور است و هفته معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات این قشر فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه است.

برچسب ها: زنگ سپاس ، روز معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار