معلمی شغلی ارزشمند، فاخر و بی‌بدیلی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان با تربیت دانش‌آموزان به عنوان پیشران و پیشگامان عرصه پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی هستند.

محسن حسین میرزایی روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت مقام معلم افزود: معلمی شغلی ارزشمند، فاخر و بی‌بدیلی است که به تربیت انسان و فرزندان ما می‌پردازند تا انسان‌های موفق برای آینده کشور تربیت شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه افراد جامعه به خصوص مدیران و کارگزاران دستگاه‌های اجرایی به جایگاه آموزش و پرورش و معلمان واقف باشند، گفت: در زمان توزیع اعتبارات و تجهیزات آموزش و پرورش و نظام تعلیم وتربیت در اولویت باشد.

به گفته وی، آموزش و پرورش یک ارگان تولید کننده است نه مصرف کننده، که به تولید علم و تفکر انسان می‌پردازد و نیاز است مورد توجه تمام دولت‌ها، مجلس و تصیم‌گیران نظام در همه دوره‌ها باشد.

حسین‌میرزایی در ادامه بر رفع مشکلات و کمبود‌های موجود در نظام آموزش و پرورش و رفع مشکلات معلمان به خصوص مشکلات معیشتی این قشر تاکید کرد و گفت: با رفع کردن مشکلات معلمان می‌توان ذهن آن‌ها را تربیت نسل آینده مهیا کرد تا بدون دغدغه در خصوص مشکلات به تربیت نسل آینده بپردازند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به اینکه در استان ۱۵ هزار فرهنگی مشغول تعلیم وتربیت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیل هستند، گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم برای رفع و کاهش مشکلات این قشر است.

افشین امیریان اظهار داشت: مدرسه به عنوان کارخانه انسان‌سازی و معلمان پیشگامان در حوزه تعلیم و تربیت و تربیت نسل آینده کشور هستند که باید برای رفع مشکلات این قشر به خصوص مشکلات معیشتی آن‌ها بیشتر توجه شود.

وی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم در استان ۷۵ عنوان برنامه در دست اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار