برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی در مشهد

هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مشهد همزمان با هفته گرامی‌داشت مقام معلم اقدام به برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی در قله‌زو مشهد کرده است.

مهدی جلیل‌زاده سرپرست هیات‌کوهنوردی مشهد در خصوص این همایش می‌گوید: بنابر هماهنگی‌های انجام شده با اداره ورزش و جوانان مشهد به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم همایش کوهپیمایی عمومی در محل پارک خورشید جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان و اهداء جوایز برگزار می‌شود.

مهدی جلیل‌زاده با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی اظهار می‌کند:  بهبود سلامت جسمانی، فرهنگ‌سازی، افزایش نشاط‌اجتماعی، آموزش و صیانت از محیط‌زیست، حضور خانواده‌ها در کنار هم و زنده‌نگه‌داشتن مناسبت‌ها تنها برخی از تاثیرات مطل

وی اظهار می‌کند:  در این میان ارتباط مستقیم و معناداری بین چهار حوزه اطلاع‌رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ‌سازی بوجود می‌آید که رسانه می‌تواند این ارتباط معنادار را رنگ و بو ببخشد و هیات کوهنوردی نیز می‌تواند این فضا را در طبیعت ایجاد کند. 

جلیل‌زاده در انتها خاطرنشان می‌کند: امیدوام با اقبال‌عمومی مردم از این رویداد و حضور اقشار مختلف مردم بتوانیم ورزش کوهنوردی و اهمیت آن را توسط باشگاه‌ها به نمایش بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.