زنگ سپاس معلم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:همزمان با نواخته شدن زنگ سپاس ، اجرای ۲۰۰ ویژه برنامه هفته معلم در مناطق مختلف این استان آغاز شد.

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مدیران و معاونان اداره کل آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه هاجر یاسوج به نمایندگی از دیگر مدارس استان و بمنظور پاسداشت منزلت و مقام معلم، زنگ سپاس معلم نواخته شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این آئین گفت: نواخته شدن زنگ سپاس معلم در راستای احترام به منزلت وجایگاه رفیع معلمان به عنوان دلسوزان جامعه و تربیت کنندگان نسل آینده برای نخستین بار در مدارس استان نواخته شد.

سید ولی موسوی افزود: با نواخته شدن زنگ سپاس اجرای ۲۰۰ برنامه پیش بینی شده گرامیداشت هفته معلم در شهرستان‌ها و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

موسوی اضافه کرد: تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری یادواره شهدای معلم، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، اعزام ۴۰ معلم به مشهد مقدس و گذراندن دوره طرح ولایت، تجلیل از پیشکسوتان، تجدید پیمان با شهدا، پویش بوسه بر دستان معلم، اهدای لوح تقدیر به تک تک معلمان، گرامیداشت یادبود معلم شهید ابراهیم همت و شهدای این عرصه از جمله برنامه‌های این هفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.