معاون استاندار:

سال گذشته ۱۱۰ هزار تهرانی موفق به دریافت وام ازدواج شدند

معاون استاندار تهران گفت: سال گذشته ۱۲۳ هزار تقاضای وام ازدواج در استان تهران ثبت شده و ۱۱۰ هزار نفر موفق به دریافت وام شده‌اند.

سید عباس جوهری روز سه‌شنبه در حاشیه نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان به خبرنگاران گفت: در این جلسه تسهیلات مربوط به ازدواج بررسی شد. استان تهران در پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه نخست را به دست آورده البته هدف گذاری برای امسال تحقق ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج است که در این زمینه موانع بررسی شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج، بانک‌ها باید همکاری بهتری داشته باشند و باید وام با یک ضامن در اختیار افراد قرار گیرد و اعتبارسنجی در آن لحاظ نشود تا زمینه برای تسهیل دریافت وام ازدواج جوانان فراهم شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها مکلف شدند تا خدمات خود از جمله سالن‌ها و تالار‌ها را در اختیار نسل جوان و زوجین قرار دهند، زیرا طبق قانون ۲۰ درصد از ظرفیت دستگاه‌ها باید در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

جوهری خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ظرفیت شهرداری‌ها برای برنامه‌های جمعی در اختیار قرار گیرد و راهیان پیشرفت نیز در قالب اردو‌ها برای بازدید از بنگاه‌های اقتصادی برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود و باید ظرفیت همه دستگاه‌ها به مردم معرفی شود تا مردم در محلات بتوانند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام خدا وکیلی کسی نیست صدای ما رو به گوش این حضرات صدر مجلس برسونه ایها الناس یه قانون مثلا گذاشتید حمایت از خانواده و فرزند آوری ،آخه کدوم حمایت رو از من کردید؟؟؟؟ چهارتا فرزند دارم که به جرم چند روز زودتر به دنیا اومدن چهارمین فرزندم (پنجم آبان ۱۴۰۰ ) از این امتیازات محروم شدم !!!!به خدا انگار دقیقا مرتکب جرم شدیم ،نه خونه دارم نه ماشین دارم ،۲۰ سال هست که در ارتش مشغول خدمتیم از افزایش سنوات برای فرزند سوم به بعد هم که محروووم هستم افرایش یارانه هم که شامل حال ما نشد این چه حمایتی هست ک از خانواده و فرزند آوری شما میکنید ؟؟؟؟ دوست خبرنگار خواهشا پیگیری کن بپرس از اون حضرت مسئول ،بگو این خانواده ۶ نفره با چهار تا فرزند حمایت نمیخوان؟یا اینکه اینقدر توی سرمون نزنید شدیم آش نخورده و دهان سوخته
ممنون از دوست خبرنگار برای پیگیری
آخرین اخبار