بازیگر نقش اول سریال «بیگانه» انتخاب شد

سیدنی چندلر به‌عنوان بازیگر نقش اول سریال «بیگانه» انتخاب شد.

به نقل از ورایتی، «سیدنی چندلر» به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال «بیگانه» (Alien) ساخت «نوآ هاولی» انتخاب شده  که در حال حاضر، توسط شبکه FX در حال ساخت است.

جزئیات داستان و شخصیت در مورد پروژه که برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد تحت پوشش دقیق قرار دارد. تنها جزئیاتی که تأیید شده این است که اتفاقات این سریال در آینده‌ای نه چندان دور روی زمین رخ می‌دهد.

این نقش، چندلر را به FX بازمی‌گرداند، زیرا او قبلاً اولین حضور تلویزیونی خود در این شبکه تلویزیونی را در سریال «تپانچه» (Pistol) ساخته «دنی بویل» در سال ۲۰۲۲ تجربه کرده بود.

چندلر در این سریال، در نقش کریسی هایند، یکی از تظاهرکنندگان را بازی می‌کرد. از دیگر فیلم‌های چندلر می‌توان به فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) اشاره کرد. او همچنین قرار است در سریال آینده اپل به نام «شکر» (Sugar) در کنار «کالین فارل» ظاهر شود.

این خبر، بزرگ‌ترین پیشرفت پروژه «بیگانه» هاولی تا کنون است. اخیراً، جان لندگراف، رئیس FX در تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیونی سال ۲۰۲۳ در ژانویه گفت که تولید این سریال امسال آغاز خواهد شد.

لندگراف در آن زمان گفت: فکر می‌کنم او آخر هفته با طراح تولیدش در آستین ملاقات می‌کند و برای تولید امسال پس از اتمام فصل پنجم «فارگو» (Fargo) آماده می‌شود.

او همچنین تأیید کرد که شخصیت الن ریپلی در این سریال نمایش داده نمی‌شود و در عوض، بر روی شخصیت‌های کاملاً جدید تمرکز می‌کند. هاولی در حال نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار