بهترین مثلث تهاجمی قرن ۲۱ فوتبال از نگاه هوش مصنوعی+ تصاویر

ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی بهترین مثلث تهاجمی قرن ۲۱ دنیای فوتبال را انتخاب کرد.

ربات چتِ مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده توسط شرکت اُپن اِی. آی که ChatGPT نام دارد، بهترین مثلث تهاجمی قرن ۲۱ دنیای فوتبال را مشخص کرد.

در جمع ۱۰ وینگر راست بازیکنانی مثل لوئیز فیگو، دیوید بکام، گرت بیل، فرانک ریبری، خوان کوادرادو، ریاض محرز و آنخل دی‌ماریا نیز حضور دارند.

 

 

هوش مصنوعی برای مهاجم راست لیونل مسی را بهترین بازیکن انتخاب کرد و از آرین روبن و محمد صلاح در رده‌های بعدی استفاده کرد.

لیونل مسی

ادن هازارد که نمایشی درخشان در تیم چلسی داشت در رده دوم جای گرفت و رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در پست مهاجم سمت چپ، نیمار از سوی هوش مصنوعی در قرن ۲۱ عنوان بهترین را بدست آورد.

نیمار

در پست وینگر چپ، فرانک ریبری، رونالدینیو، گرت بیل، رابرت پیرس، لیروی سانه، آرین روبن و پدرو در جمع ۱۰ بازیکن برتر قرار گرفتند.

در پست مهاجم نوک نیز، کریستیانو رونالدو در صدر قرار گرفت و ستارگانی مثل زلاتان، لواندوفسکی، سوارز و دروگبا در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

کریستیانو رونالدو

ساموئل اتوئو، مهاجم گلزن بارسلونا و اینترمیلان در رده ششم قرار گرفت و فرناندو تورس نیز در جایگاه هفتم ایستاد.

سرخیو آگوئرو، یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر در رده هشتم قرار گرفت و فان‌نیستلروی و دیوید ویا نیز در ادامه به جمع ۱۰ مهاجم نوک برتر قرن ۲۱ اضافه شدند.

به عبارتی طبق نظر هوش مصنوعی، مثلث رونالدو، مسی و نیمار بهترین خط تهاجمی قرن ۲۱ را می‌توانستند بسازند.

نکته جالب این است که مسی و نیمار با هم در بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن هم بازی شدند که سهم آنان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار