معلمان پایه‌گذار توسعه کشور هستند

استاندار لرستان گفت: معلمان پایه‌گذار رشد و توسعه کشور هستند.

فرهاد زیویار گفت: فرارسیدن سالروز شهادت استاد قلم، فیلسوف و حکیم زمانشناس و به تعبیر حضرت امام (ره), حاصل عمر ایشان ،شهید مرتضی مطهری، فرصتی مغتنم است تا بار دگر به یاد بیاوریم که چگونه از هدایت و آموزش معلمان و اساتید بهره مند شده تا بتوانیم مسیر تعالی را انتخاب کنیم.

وی افزود: شاکله حرکت رو به جلو و توسعه ی کشور از مدارس شکل می گیرد که مرهون زحمات فرهنگیان است و درهر جامعه ای که قشر معلم پویاتر و باانگیزه تر هستند مسیر رشد و توسعه مادی و معنوی سریع تر و با شتاب بیش تر طی می شود.

زیویار اظهار داشت : آنچه انگیزه نهایی معلمان عزیز ایران اسلامی است ، عشق به رشد و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم است ، مضاف بر آن نقش و جایگاه معلمان در تحقق آرمان ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

استاندار لرستان افزود: حضور جامعه معلمان در صف مبارزان با رژیم طاغوت، تعداد بالای شهدای معلم در جنگ تحمیلی و حضور حداکثری در مناسبات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور از جمله انتخابات نمونه هایی از آن است.

وی گفت: حضور چهره های بزرگ و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی از جامعه ی معلمان که شهید مرتضی مطهری نمونه ی بارز ایشان است. بزرگ مردی که در راه آموزش و روشنگری جان خود را نثار انقلاب اسلامی ایران کرد و این روز به پاسداشت نام ایشان به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

زیویار افزود: امید می رود ، همه ما که مدیون قشر فرهنگیان هستیم، در خور شان و منزلت والایشان، ایشان را تکریم و احترام نماییم. بنده به عنوان عضوی از جامعه ی معلمان، این روز بزرگ در تاریخ کشور را به محضر تمامی فرهنگیان ایران اسلامی به ویژه جامعه ی معلمین و مدرسین در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار