نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

مطالبات فرهنگیان در آستانه هفته معلم به طور کامل پرداخت شود

سید محمد مولوی خواستار پرداخت فوق العاده ویژه به معلمان و پرداخت معوقات به فرهنگیان در آستانه هفته معلم شد.

سیدمحمد مولوی با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، اظهار کرد: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتظار داریم در آستانه هفته معلم، مطالبات فرهنگیان اعم پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته، معوقات حق التدریس و اضافه کاری معلمان و مطالبات نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و معوقات رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ به طور کامل پرداخت شود.

وی با اشاره به پرداخت دیرهنگام حقوق اسفندماه معلمان و معوقات رتبه بندی فرهنگیان، افزود: همچنین انتظار داریم در آستانه هفته معلم به تمامی اعتراضات معلمان توجه و اصلاحات رتبه معلمان به طور دقیق انجام شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می‌‎رود، فوق العاده شغلی که نزدیک ۳۰ دستگاه دریافت کرده و به نیرو‌های آموزش و پرورش تعلق نگرفت نیز با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور توافق شود و احکام فوق العاده ویژه نیز برای آن‌ها پرداخت شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: قطعا انجام این موارد و نهایی شدن این آن‌ها در صورت معرفی سرپرست فعلی به عنوان وزیر، تأثیر مثبت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اقدام به موارد یاد شده می‎تواند خاطره تلخی که برای معلمان در شب عید در اذهان مانده است را برطرف کند. محوریت در آموزش و پرورش نیروی انسانی است و نیروی انسانی با انگیزه و علاقه‌مند قطعا به رشد این حوزه کمک خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام به داد ما کارکنان فنی حرفه ای هم برسید 2سال هست به تمام مسولین نامه مینویسسم وکارزار تشکیل دادیم ولی هیچ کس به حرفهای ما گوش نمیدهد ما با این حقوقهای کم چه کنیم با این تورم بد جور شرمنده خانواده هستیم تو را به خدا اگر میتوانید مشکلات معشتی ما را به مسولین رده بالا ارجا دهید تشکر
آخرین اخبار