نهضت ملی مسکن، بزرگترین پروژه عمرانی دولت است

مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور گفت: نهضت ملی مسکن، بزرگترین پروژه عمرانی دولت است که محدود به یک وزارتخانه خاص نیست.

وحید قربانی روز شنبه در نشست شورای مسکن لرستان اظهار کرد: تامین مسکن حق مردم است که همواره در دستور کار دولت قرار دارد بنابراین شهروندانی که در سامانه ثبت‌نام کرده انتظار دارند دولت و متولیان به تعهدات خود عمل کنند.

وی با اشاره به سال دوم برنامه چهارساله مسکن ادامه داد:‌ رییس‌جمهور در این خصوص از عملکرد دستگاه‌های اجرایی راضی نیست و لرستان نیز جزو ۱۰ استان آخر قرار دارد بنابراین اقدامات مربوطه باید با تلاش، همراهی و روحیه تعامل پیش رود و همکاری لازم برای تامین زمین صورت گیرد.

وی افزود: رییس‌جمهور نسبت به همکاری در این طرح به وزارتخانه های مختلف تاکید کرده است که این مهم نشان می‌دهد مسکن به یک وزارتخانه خاص محدود نیست و نیازمند عزم همگانی است.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور بیان کرد: آیت الله رییسی گزارش کار اقدامات استان ها در خصوص مسکن را رصد می کند بنابراین مدیران استانی موظف به ارایه هستند که تعلل در نامه های اداری و طولانی شدن بروکراسی قابل قبول نیست.

قربانی ادامه داد: آینده مردم، در انتظار تصمیمات مدیران و موفقیت آینده نظام جمهوری اسلامی منوط به اجرای مصوبات است ازین رو تکمیل زیرساخت مسکن باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه دولت در بحث نهضت ملی مسکن مشخص است تصریح کرد: خدمات روبنایی باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد که وزارت کشور نیز آماده واگذاری هرگونه اختیارات در سطح ملی به استان ها است و در این راستا متعهد خواهد شد.

برچسب ها: وزارت کشور ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.