فروپاشی نزدیک سازمان نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی

گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی نسبت به فروپاشی سازمان نیرو‌های ذخیره ارتش هشدار دادند.

۷۰۰ نظامی ذخیره امروز شنبه با امضای طوماری، خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به فروپاشی ساختار نیرو‌های ذخیره ارتش هشدار دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، این نظامیان هشدار دادند در صورتی که اصلاحات قضایی مورد نظر کابینه نتانیاهو اجرا شود، ساختار نیرو‌های ذخیره ارتش از هم فروخواهد پاشید.

پیشتر نیز صد‌ها نظامی و افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در نامه‌ای سرگشاده به بنیامین نتانیاهو، او و کابینه‌اش را به نابودی امنیت صهیونیست‌ها متهم کرده بودند.

روزنامه «معاریو» روز شنبه اعلام کرد که ۲۵۰ افسر و نظامی با درجه سرهنگی و بالاتر دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به دروغگویی و نابودی امنیت صهیونیست‌ها متهم کردند.

این نظامیان که شامل سفرای سابق، کارمندان دستگاه‌های امنیتی و نظامی و اعضای «فرماندهان امنیت اسرائیل» هستند با انتشار نامه‌ای سرگشاده، نتانیاهو و کابینه اش را متهم کردند که «به امنیت اسرائیل آسیب زده است و تنفر، وحشت، دروغگویی و اختلاف افکنی و دو دستگی را در میان صهیونیست‌ها حکمفرما کرده است».

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

مخالفان دولت هدف کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی را جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشالله کل رژیم خونخوار صیهونیستی فرو بریزد.
آخرین اخبار