۱۴۱ دستگاه تاکسی به ناوگان اهواز افزوده می‌شود

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: ۱۴۱ دستگاه تاکسی تا پایان امسال به ناوگان تاکسیرانی این شهر افزوده می‌شود.

امیر صفی خانی گفت فرآیند نوسازی تاکسیرانی اهواز از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شده می گوید: این تعداد تاکسی طبق تفاهم نامه منعقده بین این سازمان و کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین می‌شود.

او گفت: از ابتدای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اهواز تاکنون، ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای خرید تاکسی و افزودن به ناوگان تاکسیرانی اهواز به رانندگان واجد شرایط پرداخت شده است.

به گفته او این تسهیلات در راستای تفاهم نامه این سازمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) و از طریق بانک صادرات به رانندگان اعطا شد.

او می‌گوید: مبلغ وام به رانندگان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با سود چهار درصد و در اقساط هفت ساله است.

صفی خانی گفت: این ۴۱ خودرو به تدریج در حال ورود به ناوگان و فعالیت در خطوط شهری هستند و تا پایان خرداد امسال ۴۱دستگاه به ناوگان اضافه می‌شود.

او گفت: با توجه به تفاهم این سازمان و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اعطای تسهیلات به رانندگان برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اهواز به تعداد ۱۰۰ دستگاه دیگر در سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

به گفته او این تاکسی‌ها از نوع سمند سورن پلاس و دوگانه سوز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
از اسفند با پرداخت یک‌میلیون ریال ثبت نام اینترنت تعویض تاکسی فرسوده بصورت نقدی نمودم ولی هیچ اقدامی از طرف تاکسیرانی تا امروز انجام نشده !!!؟ زيرا می‌گویند سایت بسته است و امکان معرفی متقاضی نداریم !!!؟ سوال دارم که چه مدت سایت باز بوده ؟ بگفته ایی از بهمن تا کی !!!؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
شرکت نفت و شرکت های فولاد و شرکت کربن و لوله سازی و نیروگاهها و دیگر شرکتها به مسولیت اجتماعی خود در خرید اتوبوسها و تاکسیهای برقی برای شهرهای خوزستان عمل کنند و مسولیتی از خود در مورد شهرهایشان انجام دهند