طرح اوقات فراغت در استان سمنان اجرایی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان با بیان اینکه طرح اوقات فراغت برای افزایش نشاط و تعامل اجتماعی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خودشان را پیشنهاد دهند.

علوی   با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و ذی‌ربط با امور جوانان طرح اوقات فراغت در استان سمنان اجرایی می‌شود، ابراز کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله مسائل فرهنگی و دینی، کلاس‌های قرآن، ورزشی، اوقات فراغت، فرهنگی و هنری و اجتماعی و … برای تابستان سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای بهتر شدن طرح آماده دریافت پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی هستیم از سوی دیگر سامانه‌ای در مدیریت اوقات فراغت طراحی شده و فرمانداران شهرستان‌های هشت‌گانه استان سمنان و همچنین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان، برنامه‌های فوق‌العاده و قابل اجرای خودشان را در آن سامانه بارگذاری خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه این سامانه ایجاد شده تا مردم استان سمنان بتوانند مشاهده کرده و جوانان را به سوی این برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و … راهی سازند، افزود: افزایش نشاط و تعامل اجتماعی در بین جوانان، رویکرد این برنامه‌ها خواهد بود.

علوی همچنین برنامه‌ریزی برای امور جوانان را نیازمند عزم همگانی دانست و تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا هم در زمینه پشتیبانی و هم در زمینه پیشنهاد برنامه‌های اوقات فراغت به ستاد ساماندهی امور جوانان کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار