بایدن: ترامپ خطری برای دموکراسی است

رئیس‌جمهور آمریکا به اظهارات رقیب خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پاسخ داد و او را تهدیدی برای دموکراسی توصیف کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درباره دونالد ترامپ، جدی‌ترین رقیب انتخاباتی‌ خود اظهارنظر کرد.
 
براساس گزارش اسپوتنیک، بایدن در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظر او درباره ترامپ را جویا شده بود، گفت: او را خوب می‌شناسم و از خطراتی که برای دموکراسی‌مان ایجاد می‌کند آگاه هستم. ما قبلاً این راه را رفته‌ایم.
 
جو بایدن ۸۰ ساله که مسن‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا است، سه‌شنبه (۲۵آوریل) گفت برای دومین دوره حضور در کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.
 
بایدن قصد خود را برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در ویدئویی که تیم انتخاباتی جدیدش منتشر کرد، اعلام کرد و گفت که وظیفه او دفاع از «دموکراسی آمریکایی» است. این ویدئو با تصاویری از حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ حامیان دونالد ترامپ و رقیب احتمالی بایدن در انتخابات آتی آغاز شد.

این در حالی است که نظرسنجی که به تازگی آسوشیتدپرس بین هزار و ۲۳۰ نفر از ۱۳ تا ۱۷ آوریل برگزار کرده است، نشان می‌دهد که تنها ۴۷ درصد از دموکرات‌ها در آمریکا خواهان نامزدی دوباره «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور هستند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Finland
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه آمریکا نبود الان دموکراسی دنیا رو گرفته بود
Finland
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ چیزی تو دنیا بیشتر از وجود آمریکا دموکراسی رو تهدید نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خیلی عجیبه دموکراسی کجا وسَردَمداران آمریکایی و وضع اجتمایی آنها ‌کجا در آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان دیکتاتوری کامل هست چطور است با کلمه دموکراسی دنیا را گول میزنند
آخرین اخبار