تذکر دادستان قزوین به یکی از مدیران به دلیل ترک فعل

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: به مدیر استانی به دلیل ترک فعل در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف تذکرات لازم داده شد و در صورت تکرار تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرد.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر یک تکلیف است و باید این قشر که با تمامی مخاطرات در چارچوب‌های قانونی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، مورد حمایت قرار گیرند. 
 
وی افزود: بر اساس اخبار و گزارشات واصله احدی از آمران به معروف در یکی از دستگاه‌های اجرایی اقدام به امر به معروف در حوزه عفاف و حجاب نموده، که اقدام این آمر با اعتراض و عدم حمایت از سوی مدیر مجموعه همراه بوده است.
 
این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: به این مدیر استانی به دلیل ترک فعل در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تذکرات لازم داده شد و به طور قطع در صورت تکرار تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: همواره به آمران به معروف و ناهیان از منکر توصیه می‌کنیم که در چارچوب قانون و موازین اخلاقی اقدام کنند و از تنش‌های اجتماعی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر پیشگیری کنند و در این صورت از حمایت‌های قانونی نیز برخوردار خواهند شد و تمامی مدیران نیز باید اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.