المپیاد ورزشی دانش‌آموزان قطب یک کشور در زاهدان آغاز بکار کرد

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان قطب یک کشور با حضور مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور در زاهدان آغاز بکار کرد.

حسنعلی میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی گفت: یکی از خوبی‌های برگزاری این گونه برنامه‌ها آشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ ها، آداب، رسوم، برقراری ارتباط و شناسایی و کشف استعداد‌های پنهان آنان است.

حسنعلی میرعبدی افزود: از مهمترین اهداف سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، آمادگی و تاثیرگذاری دانش‌آموزان این‌گونه مدارس متناسب با شرایط کشور و نیاز جامعه است که باید این مهم با جدیت در اولویت برنامه‌های جاری آموزشی و تربیتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان برای اولین بار در ۲ دهه اخیر در اردیبهشت میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر قطب یک کشور شامل استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی با شرکت ۱۶۰ دانش آموز متوسطه اول و دوم در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج است.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: همچنین این استان از۶ اردیبهشت ماه جاری به مدت سه روز نیز میزبان همین تعداد دانش آموز دختر در رشته‌های والیبال، تنیس و شطرنج خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار