استاندار سمنان:

۷۰ درصد مصوبات سفر به شهرستان‌های استان سمنان اجرایی شد

هاشمی از برگزاری هفتاد و هفتمین برنامه ارتباط مردمی و کاروان خدمت در استان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد مصوبات سفر به شهرستان‌ها اجرایی شده است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در هفتاد و هفتمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای ابر شاهرود درباره شرایط استان سمنان بیان کرد: با وفاق و همدلی در سطح استان، مسئولان به معنای واقعی یک تیم بوده و به همین واسطه اقدامات بسیار خوبی در سال گذشته برای مردم استان رقم خورد.

وی افزود: دولت سیزدهم امروز در صعب‌العبور‌ترین مناطق استان سمنان در حال گازرسانی بوده که امری ارزشمند و حائز اهمیت است.

استاندار سمنان با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف در راستای حمایت و پشتیبانی از نظام بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

هاشمی با بیان اینکه مسائل و مباحثی که در حوزه روستای ابر توسط دهیار و شورا مطرح شد، پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد، افزود: بالغ بر ۷۰ درصد مصوبات سفر به شهرستان‌ها اجرایی شده است؛ اولویت کار ما در امسال ، پیگیری مصوبات قبلی سفر به شهرستان‌ها، بخش‌ها، مناطق و روستا‌های استان است.

وی افزود: اصحاب رسانه می‌توانند در راستای تقویت وحدت، انسجام و همدلی در سطح استان تأثیرگذار باشند، با اختلاف به جایی نخواهیم رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار