شهروندخبرنگار اردبیل؛

بهسازی و آسفالت ریزی جاده درخواست اهالی بخش موران شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام روایت گر مشکلات جاده بخش موران شد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

سالیان بسیاری است که جاده مواصلاتی روستا‌های واقع در بخش موران شهرستان گرمی در استان اردبیل حال و روز خوشی ندارد و فاقد روکش آسفالت است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی راوی مشکلات این جاده شد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار
با سلام، جاده موران یکی از بخش‌های قدیمی شهرستان گرمی به سمت کردلر زهرا از توابع استان اردبیل به طول ۲۷ کیلومتر حدود ۳۰ سال روکش آسفالت به خود ندیده است و تقریبا تخریب شده است. این مسیر تنها راه ارتباطی شهر جدید زهرا و روستا‌های همجوار است و اهالی را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است. تقریبا هر روز شاهد تصادفات مرگبار هستیم بار‌ها این موضوع را از ارگان‌ها مربوطه پیگیری کرده ایم، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. خواهش میکنم پیگیری کنید ما درخواست بازسازی و آسفالت این جاده از مسئولان داریم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۲:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوزستان اهمال شده و از یاد برده شده توسط سازمان راهداری ، از 40 سال به بالا. جاده ها و اتوبانهای اهمال شده که راه رفتن با خودرو های بی کیفیت ایرانی خطر مرگ را در حالت عادی بالا می برد!!!
همین دیروز، در جاده ای مرور کردم، که تمام مسئولین خوزستان علی الاخص و مسئولین کشور علی الاعم، و مسئولین شهر و شهرستان بطور ویژه روزانه یا حتی هفتگی از این جاده عبور و مرور می کنند ولی این جاده از بی کیفیت ترین جاده هایی که در این منطقه دیده ام!!!
اهمال و سرقت بودجه تخصص یافته و تبذیر بودجه برای چیزهای غیر مهم و غیر مرتبط این پدیده را در خوزستان علی الاخص در ماهشهر و شادگان و آبادان و خرمشهر حومة هایشان خیلی دیده می شود.
ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم
آخرین اخبار