تارتار: بازی نزدیکی با آلومینیوم خواهیم داشت/ از بازیکنانم خواستم لیگ را تمام‌شده ندانند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد تیمش بازی نزدیکی را با آلومینیوم اراک پیش رو خواهد داشت.

 مهدی تارتار در نشست خبری بیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که بازی نزدیکی است و همانطور که در جدول دو تیم به هم نزدیک هستند طبیعتاً فردا بازی بسیار نزدیکی خواهد بود. حُسن کار دو تیم این است که بدون استرس بازی خواهند کرد و این کمک می‌کند که بازی زیباتر دنبال شود و روی زمین کار کنیم. بدی کار این است که شاید انگیزه لازم وجود نداشته باشد و ما سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه بالاتری داشته باشند.

وی ادامه داد: از بازیکنان می‌خواهیم که تلاش مضاعف داشته باشند و لیگ را تمام شده ندانند. با بازیکنان صحبت لازم را انجام دادیم و امیدواریم با توجه به تمرینات و زمان مناسب بین دو بازی، بازی خوبی انجام دهیم و هدف‌مان کسب سه امتیاز است. هفته گذشته در عین شایستگی بازی را واگذار کردیم و برای جبران آن بازی باید فردا برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط آلومینیوم گفت: تیم آلومینیوم امسال واقعاً خوب عمل کرده و از تیم‌های باشخصیت لیگ بوده است. بازیکنان آلومینیوم در انتقال از دفاع به حمله فوق‌العاده هستند و باید هوشمندانه بازی کنیم و اسیر ضدحملات آن‌ها نشویم. قطعاً بازی بسیار نزدیکی خواهد بود.

تارتار درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش در بازی فردا تصریح کرد: چند بازیکن مصدوم داریم و باید تا فردا صبر کنیم، ولی فکر نمی‌کنم بازیکن محرومی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار