ترافیک پر حجم در آزادراه‌های قزوین

رییس پلیس راه قزوین گفت: همزمان با موج بازگشت مسافران از تعطیلات، در حال حاضر ترافیک در لاین جنوبی آزادراه‌های استان نیمه سنگین و روان است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش  رییس پلیس راه قزوین گفت: هم اکنون ترافیک در بخش جنوبی کنارگذر شمالی قزوین تا شهر محمدیه نیمه سنگین و پرحجم بوده و از رانندگان درخواست می‌شود تا از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

وی اضافه کرد: از مسافرانی هم که هنوز بازگشت خود را آغاز نکرده اند نیز درخواست داریم تا به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک، سفر خود را به فردا موکول کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی کارشناسان این حوزه، از ساعاتی دیگر شاهد حجم ترافیک پربار در بخش جنوبی آزادراه‌های استان خواهیم بود و به همین جهت به رانندگان توصیه می‌کنیم تا ضمن رعایت فاصله طولی، از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد خودداری کرده و با عوامل پلیس راه مستقر در سطح راه‌های ارتباطی استان همکاری داشته باشند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین، خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، طی روز‌های گذشته هیچ حادثه منجر به فوتی در سطح جاده‌های استان گزارش نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.