نظرسنجی بنیاد کانتر:

اسرائیلی‌ها نسبت به آینده بدبین هستند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که نزدیک به نیمی از اسرائیلی‌ها معتقدند که آینده رژیم صهیونیستی طی سال‌های آینده به مراتب بدتر از حال خواهد بود.

در این نظرسنجی که بنیاد "کانتر" برگزار کرده و رادیو عبری زبان امروز نتایج آن را منتشر کرده، حدود ۵۳۳ زن و مرد شرکت کردند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۸ درصد اسرائیلی‌ها معتقدند که آینده "اسرائیل" در سال‌های پیش رو بسیار بدتر خواهد شد و تنها ۲۰ درصد گفتند که در آینده اوضاع به سمت بهتر شدن پیش خواهد رفت، کما اینکه ۱۹ درصد نیز گفته‌اند تغییری ایجاد نخواهد شد و ۱۳ درصد هم گفته‌اند چیزی در این باره نمی‌دانند.

این نظر سنجی در حالی برگزار شده است که در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند و این اعتراضات هر شنبه در شهر‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌شود.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار