لزوم توجه بیشتر به مساله اقتصاد

دولت و مسئولان باید در شرایط گرانی، اقتصاد را به‌گونه‌ای تدبیر کنند تا به خانواده‌ها فشار زیادی وارد نشود.

آیت الله محمدی لائینی در خطبه‌های نماز عید فطر در ساری گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها زیاد است، دولت و مسئولان هم باید در شرایط گرانی به اجناس، ارزاق و وسایل توجه کنند و شرایط را آسان کرده و اقتصاد را به‌گونه‌ای تدبیر کرده به‌گونه‌ای که به خانواده‌ها فشار زیادی وارد نشود.

او افزود: مجلس در یک سال باقی‌مانده گام‌های موفق‌تری را بردارد، به عنوان نمونه در حوزه خودرو هنوز به یک نتیجه روشن نرسیدیم و خودرو روز به روز با روند بی‌ضابطه درحال افزایش قیمت بود و مشخص نیست چگونه قیمت‌گذاری می‌شود.

امام جمعه ساری ادامه داد: واردات خودروی ارزان‌قیمت هم در حد وعده باقی مانده است، باید به مساله اقتصاد بیشتر توجه شود.

آیت الله لائینی در خصوص عید فطر نیز گفت: ما هم باید در عید شاد و خوشحال باشیم و هم دیگران باید شاد و خوشحال باشند، باید بدانیم سرنوشت ما انسان‌ها به هم گره خورده است.

او افزود: باید تا جایی که می‌توانیم برای فراهم کردن زمینه خوشحالی سایر افراد سعی و تلاش کرده و گره‌ها و مشکلات زندگی‌شان را بگشائیم و به دادشان برسیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اینکه مردم یک ماه در مراسم ماه مبارک رمضان، شب قدر، راهپیمایی روز قدس حضور داشتند و در حمایت از نیازمندان کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

آیت الله لائینی افزود: از دستگاه‌هایی که امنیت را حفظ کردند و مراسم برگزار کردند تا مردم بدون دغدغه به وظایف دینی خود بپردازند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.